Abonē e-avīzi "Staburags"!
Abonēt

Kā dāvanas palīdz nekustamo īpašumu aģentiem iegūt vairāk darījumus

Ja jūs darbojaties nekustamo īpašumu sfērā, jūs zināt, cik svarīgi ir izkopt pozitīvu reputāciju. Jūs vēlaties būt aģents, kuru Jūsu esošie vai bijušie klienti ieteiks, kad kāds viņu draugs izteiks vēlēšanos iegādāties māju vai pārdot savu dizainera veidoto dzīvokli. Jūsu vieta sabiedrībā lielā mērā ietekmē jūsu panākumus, un jūsu vārds ir kā zīmols, kas tiek veidots no Jūsu klientu atsauksmēm. Lai maksimāli izmantotu izveidotās attiecības ar klientiem un veidotu labu reputāciju, izpētīsim, kā prezentreklāmas dāvanu pievienošana katram veiksmīgam darījumam var būtiski ietekmēt jūsu biznesu.

Dāvināšana veido personiskas attiecības un palīdz klientiem justies aprūpētiem individuālā līmenī un atstāj pozitīvu iespaidu nekustamā īpašuma darījuma procesa beigās. Nav noslēpums, ka mājokļa iegāde nevienam nav iecienītākā nodarbe, taču, ja process beidzas ar dāvanu no sava NĪ aģenta, var tikt pozitīvi ietekmēta visa jūsu klienta attieksme pret šo procesu. Tagad, atceroties saspringtās sarunas vai nogurdinošas māju apskates dienas šķiet gaišākas, jo jūs atradāt laiku, lai pateiktos viņiem īpaši personiskā veidā. Viņi jums šķiet kā personība, nevis tikai peļņas cipars jūsu Excell tabulā. Ja pēdējā lieta, ko darījāt sava klienta labā, bija dāvanas nosūtīšana, tā būs pirmā lieta, par ko viņš domās, atceroties sadarbību ar jums. Šī pozitīvā perspektīva ir tik svarīga klientu apmierinātībai, labām atsauksmēm un klientu lojalitātei.

Dāvana pēc darījuma noslēgšanas ir dabisks jaunas sarunas sākums, kas var palielināt jūsu publicitāti un turpmāko ieteikumu skaitu. Cilvēkiem patīk runāt par lietām, kas padara viņu pieredzi unikālu, un dāvana mājas pirkšanas procesa noslēgumā ir labākais veids, lai viņi runātu par šo pieredzi kā pozitīvu. It īpaši, ja šī dāvana būs praktiska un turpmāk tiks izmantota. Tas var būt piemēram, lietussargs ar apdruku un, ja šis klients to izmantos lietainās dienās, tad Jums klienti netrūks.

Vēl dažas klientu dāvanu idejas – unikālu ziepju vai losjonu komplekti galvenajai vannas istabai, ēdamistabas galda centrālie elementi vai pat vietējas izcelsmes tēju vai kafiju. Dāvināšana, iespējams, ir visdabiskākais veids, kā attīstīt savu biznesu, jo saruna par Jums kā NĪ aģentu var sākties ar vienkāršu jautājumu, ko cilvēki labprāt uzdod, kad kaut kas iekrīt viņu acīs: “Kur jūs to dabūjāt?”

Darījuma noslēgšanas dāvanas ir lielisks veids, kā pārliecināt klientus ieteikt jūs saviem draugiem, ģimenei un kaimiņiem. Dāvana vienkārši parāda Jūsu pateicību klientam. No tā izriet tikai ilgstoša pozitīva ietekme, kas galu galā pozitīvi ietekmēs un attīstīs jūsu biznesu.

Lielākais ieguvums no visiem šiem rezultātiem ir dabiska publicitāte. Nav iespējams konkurēt ar reklāmu no mutes mutē, kas izriet no jaukas noslēguma dāvanas. Uzticēšanās, kas jau pastāv starp draugiem un ģimeni, atsvērs jebkuru reklāmu, ko Jūs varat ievietot internetā vai vietējā laikrakstā. Ja izmantosiet personalizētas dāvanas, tad paliksiet katra klienta atmiņā un ieteikumu tīkls veidosies automātiski!

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Staburags.lv komanda.