Abonē e-avīzi "Staburags"!
Abonēt

Iesaka industrijas eksperts Iļja Voitins: Pašlaik labākie digitālā mārketinga rīki

Mūsdienās digitālais mārketings nenozīmē vien paļaušanos uz saviem spēkiem. Nu ir pieejama virkne dažādu rīku, kas var būtiski atvieglot ikdienu un palīdzēt ar dažādiem uzdevumiem, kas līdz šim ir aizņēmuši ilgu laiku.

Neatkarīgi no tā, vai tavs mērķis ir izveidot uzmanību piesaistošus sociālo mediju ierakstus, uzlabot savas mājaslapas SEO vai izstrādāt aizraujošas e-pasta vēstules, noteikti ir kāds rīks vai programma, ko vari izmantot. Taču plašajā piedāvājumā ir viegli apmaldīties. Kuri ir labākie mārketinga rīki, kam pievērst uzmanību? To iesaka digitālās mārketinga aģentūras “Iseven” vadītājs Iļja Voitins, kurš sadarbojies ar dažādiem labi atpazīstamiem zīmoliem gan Latvijā, gan citviet pasaulē.

Unsplash – bezmaksas bildēm

Veidojot sociālo mediju ierakstus un īstenojot digitālā mārketinga kampaņas, nereti viens no sarežģītākajiem soļiem ir piemērotu fotoattēlu atrašana. Ideālajā scenārijā uzņēmums pats veidotu savu vizuālo saturu, taču tas ne vienmēr ir iespējams (it īpaši, ja nākas darboties ļoti specifiskā industrijā).

Par laimi – digitālā mārketinga mērķiem ir pieejamas foto bankas, kurās ir plašs klāsts augstas kvalitātes fotoattēlu visdažādākajās kategorijās. Viens no labākajiem piemēriem ir “Unsplash”, kur atradīsi vairāk nekā trīs miljonus dažādu attēlu, turklāt bez maksas.

Canva – vizuālā satura veidošanai

Ja tev ir jāveido saturs sociālajiem tīkliem, tad ar “plikiem” fotoattēliem vien nepietiks. Visticamāk, tev būs nepieciešams pievienot kādu teksta fragmentu vai rediģēt foto, lai tas derētu konkrētai sociālo mediju platformai. Šiem uzdevumiem ļoti noderīga ir “Canva”.

Pat ja tu nesaproti itin neko no grafiskā dizaina, šajā programmā jutīsies kā meistars! Vienalga, vai vēlies izveidot “Instagram Reels”, “LinkedIn” ierakstu vai pat prezentāciju, “Canva” būs lielisks palīgs.

DALL·E 2 – mākslīgā intelekta radītiem foto

Strādājot digitālajā mārketingā, viena no svarīgākajām prasmēm ir spēja izklāstīt savas idejas pēc iespējas radošākā veidā. Taču tas nav viegls uzdevums. Labs rīks, kas var noderēt, ir “DALL·E 2” – mākslīgā intelekta attēlu ģenerators. Viss, kas tev ir jāizdara, ir jāuzraksta pāris vārdos, kādu attēlu vēlies saņemt, piemēram, “impresionisma stilā uzgleznots “McDonalds” logo”, un pretī saņemsi elpu aizraujošu rezultātu.

Buffer – sociālo mediju ierakstu plānošanai

Skaidrs, ka plānot sociālo tīklu saturu nav vienkāršs uzdevums, it īpaši, ja nākas strādāt ar vairākiem uzņēmumiem. “Buffer” piedāvā vienkāršu rīku, kurš (bezmaksas versijā) ļauj izplānot saturu (un automātiski to publicēt) “Facebook”, “LinkedIn”, “TikTok, “Instagram”, “YouTube” un citās platformās veselu nedēļu uz priekšu.

Manychat – sava tērzēšanas robota izveidei

Tavam uzņēmumam nav jābūt milzīgam, lai tam būtu savs tērzēšanas robots! Pašlaik tirgū ir pieejamas vairākas ērti lietojamas programmas, kas ļauj par sapratīgu cenu izveidot šo palīgu tava zīmola komunikācijai, kā piemēram, “Manychat”.

Benchmark Email – e-pasta mārketingam

E-pasta mārketings joprojām ir viens no efektīvakajiem digitālā mārketinga veidiem. Šim nolūkam viens no labākajiem pašlaik pieejamajiem rīkiem ir “Benchmark Email”. Šajā lietotnē ir viss: automatizācija, segmentēšana un ļoti ērts redaktors. Kas ir labi, “Bencmark Email” piedāvā arī veikto kampaņu analīzi. Lietotnē vari uzzināt, cik daudzi cilvēki tavu e-pastu ir atvēruši, kā arī iegūt daudz citu vērtīgu datu.

Noslēguma piezīmes

Kāpēc mocīties garas stundas ar to, ko var izdarīt lietotne, turklāt krietni ātrāk? Katru gadu digitālajā mārketingā parādās arvien jauni rīki, kas daudzējādā ziņā var padarīt radošo procesu krietni patīkamāku. Nebaidies tos izmantot! To laiku, kas atbrīvosies, varēsi veltīt citiem, nopietnākiem uzdevumiem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Staburags.lv komanda.