Abonē e-avīzi "Staburags"!
Abonēt

Frizieres sašutušas par “Aizkraukles siltuma” rīcību: klientes paliek meistara krēslā ar krāsu matos

Ilustratīvs attēls.

Laikraksta “Staburags” redakcijā ar sūdzību vērsās vairāku Aizkraukles skaistumkopšanas salonu frizieres, kuras ir sašutušas par Aizkraukles siltuma rīcību, nepildot paziņoto par karstā ūdens atslēgšanas grafiku. SIA “Aizkraukles siltums” skaidro, ka visu nav bijis iespējams tik precīzi prognozēt, kā izrādījās realitātē. “Aizkraukles siltums” visiem klientiem atvainojas par sagādātajām neērtībām.

Ņemot vērā “Aizkraukles siltuma” izplatīto informāciju, ka no 25. septembra līdz 30. septembrim nebūs karstā ūdens, frizieres tam pielāgoja darbu — atteica klientiem vai arī ieslēdza agrāk uzstādītos ūdens boilerus, kurus ikdienā neizmantoja, lai pirmdien, 26. septembrī, varētu strādāt un apkalpot klientus. Tomēr 26. septembrī “Aizkraukles siltums” izplatīja informāciju, ka karstais ūdens nebūs tikai no 28. septembra. Tika atkal zvanīts klientiem un atjaunoti pieraksti. Salonos veltīgi bija darbināti boileri, kas patērē šodien tik dārgo elektrību, jo izrādījās — karstais ūdens būs vēl dažas dienas. Tomēr atkal sekoja negaidīts pārsteigums — kad 27. septembrī salonos turpinājās darbs pārliecībā, ka karstais ūdens tiešām tiks atslēgts 28. septembrī, kā solīts, pēkšņi ap trijiem pēcpusdienā jau 27. septembrī tas pazuda, un dažā frizētavā klients palika meistara krēslā ar krāsu matos, vēl kādam matus skaloja jau ar aukstu ūdeni, un bija ātri jādomā, ko darīt ar klientiem, kuriem pēcpusdienā bija pieraksts. Atkal zvanīt uz atteikt? Kad frizieres “Aizkraukles siltumam” jautāja, kāpēc neievēro paši savu izplatīto informāciju, saņēmušas atbildi, ka ātrāk atslēdza karsto ūdeni, lai atdziest katli.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

SIA “Aizkraukles siltums” vadītājs Edgars Bricis stāsta, ka plānotās rekonstrukcijas sagatavošanas darbi sākās sestdien, 24. septembrī, un jau tobrīd bija skaidrs, ka siltumu būs iespējams nodrošināt vēl vairākas dienas un atslēgt tikai 28. septembrī, tādēļ pirmdien, 26. septembrī, Bill.me sistēmā visiem klientiem tika nosūtīts paziņojums, ka karstais ūdens nebūs no 28. līdz 30. septembrim.

““Aizkraukles siltums” atvainojas īpaši frizieriem, tomēr uzņēmums rīkojās tā, lai mūsu klienti izjustu pēc iespējas mazākas neērtības. Tā kā radās iespēja piegādāt karsto ūdeni arī dienās, kurās bijām izsludinājuši piegādes pārtraukumu, mēs to piegādājām, un iedzīvotāji par to bija iepriecināti,” saka uzņēmuma vadītājs.

Taču rekonstrukcijas darbu laikā, pievienojot apkures sistēmai divas caurules, 27. septembra pēcpusdienā katla elektroniskā sistēma automātiski atslēdza katla darbību, to pasargājot no bojāšanas. Ir ap 30 rādītāju, kuriem izmainoties, katls automātiski tiek atslēgts, sargājot no pārkaršanas, spiediena pārslodzes un citiem faktoriem. “Kāds iemesls tam ir šoreiz, pagaidām nezinām, to centīsimies noskaidrot ceturtdien, 29. septembrī, kad ieradīsies diagnostikas speciālists. Līdz ar neplānoto gāzes katla darbības pārtraukšanu jau 27. septembra pēcpusdienā klientiem bija auksts ūdens,” saka uzņēmuma vadītājs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kādēļ tika izmantots gāzes katls, ja iepriekš karsto ūdeni nodrošināja SIA “Seces koks”, kas kurina ar šķeldu? Edgars Bricis skaidro, ka saskaņā ar plānotajiem rekonstrukcijas darbiem SIA “Seces koks” pārtrauca siltuma piegādi un, ņemot vērā iepriekšējo gadu grafiku un rādītājus tieši šajās septembra dienās, ūdenim siltumtrasē nevajadzēja atdzist tik strauji. Taču ūdens siltumtrasē atdzisa ātrāk, nekā bija plānots, tādēļ nācās iedarbināt gāzes katlu. Iedzīvotāji, uzzinot par gaidāmo karstā ūdens piegādes pārtraukumu, pastiprināti lietoja karsto ūdeni, un ierastais patēriņš bija pārsniegts 1,3 reizes. Tas arī ir iemesls straujākai ūdens atdzišanai.

Uzņēmuma vadītājs arī norāda, ka šajās dienās, kad pārtraukta karstā ūdens padeve, saņemti ap 20 pieteikumi par sūcēm dvieļu žāvētājos savienojuma vietās. Tas tādēļ, ka, metālam saraujoties, parādās problemātiskās vietas, kuras iepriekš nav likušas par sevi manīt, bet ir bīstamas, jo var rasties ūdens noplūde un var applūst arī kaimiņu dzīvokļi. Viņš aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību dvieļu žāvētājiem, jo tagad ir ļoti piemērots laiks to remontam, lai neradītu karstā ūdens apgādes traucējumus citā laikā. Iedzīvotāji var zvanīt “Aizkraukles siltuma” dispečeram pa tālruni 26398544 darba laikā vai arī rakstīt īsziņu.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Staburags.lv komanda.