Biznesā klients un tā vajadzības ir svarīgākais faktors, kam nepieciešams pievērst uzmanību, lai uzņēmums veiksmīgi konkurētu. Nozīmīgu lomu spēlē uzņēmuma piedāvātie pamatprodukti, taču tie nereti nav vienīgais faktors, kam klienti pievērš uzmanību, pieņemot lēmumu par labu vienam vai otram uzņēmumam. Svarīgi ir arī dažādi papildu aspekti un ērtības, kas uzlabo klientu pieredzi un veicina to lojalitāti. Lūk, daži papildu ieguvumi, ko saviem klientiem var nodrošināt uzņēmumi.
Elektroauto uzlādes stacijas
Sakārtota un pārdomāta uzņēmuma apkārtējā vide ir viens no faktoriem, kas bieži spēlē būtisku lomu brīdī, kad klientam nepieciešams izdarīt savu izvēli par labu kādam uzņēmumam. Protams, par šo aspektu cenšas parūpēties ikviens konkurētspējīgs uzņēmums, taču vai katrs no tiem ir gatavs spert arī soli tālāk? Elektroauto uzlādes stacijas ir lielisks veids, kā parūpēties par klientu ērtībām un piesaistīt autovadītājus, kas savu maršrutu plāno tā, lai saņemtu ne tikai kāda uzņēmuma pamatpakalpojumus, bet tajā pašā laikā uzlādētu arī savu auto. Īpaši lielu lomu šāda veida papildu ieguvumus klientiem spēlē uzņēmumos, kas piedāvā ēdināšanas, atpūtas un tirdzniecības pakalpojumus. Tālredzīgiem uzņēmumiem tā ir lieliska iespēja iegūt jaunas konkurences priekšrocības.
Ērti pieejama bezmaksas stāvvieta
Runājot par uzņēmumu piedāvātajām ērtībām, visbiežāk īpaši būtiski ir tieši ar transportu saistītie jautājumi. Ērta bezmaksas stāvvieta ir viens no faktoriem, par ko uzņēmumi var parūpēties, lai nodrošinātu klientiem vieglu piekļuvi tā precēm un pakalpojumiem. Tieši uzņēmuma pieejamība un viegla sasniedzamība nereti nosaka to, kuru uzņēmumu klients izvēlēsies.
Droša velo un elektroskūteru novietne
Tā kā mūsdienās arvien vairāk cilvēku dod priekšroku videi draudzīgiem pārvietošanās līdzekļiem, arī uzņēmumiem šim faktoram nepieciešams pievērst attiecīgu uzmanību. Velosipēdi un elektroskūteri ir pārvietošanās līdzekļi, ko arvien biežāk izvēlas tieši pilsētu iedzīvotāji. To droša novietošana pie uzņēmumiem ir aspekts, kam klienti tādā gadījumā pievērš savu uzmanību. Tāpēc, domājot par klientu ērtībām, uzņēmumiem pavisam noteikti ir vērts padomāt par drošām velosipēdu, kā arī elektroskūteru novietnēm.
Ērta uzgaidāmā zona
Ja klientiem uzņēmumā nepieciešams uzkavēties, lai saņemtu savus pakalpojumus vai preces, ērta un patīkama uzgaidāmā zona ir viens no aspektiem, par kuru visnotaļ ir vērts parūpēties. Tas klientiem liek justies gaidītiem. Turklāt ērta un mājīga uzgaidāmā zona klientiem liek justies droši, tādējādi mazinot uztraukumu, kas ir īpaši būtiski vietās, kur tiek piedāvāti, piemēram, dažādi ar veselības aprūpi saistītie pakalpojumi.
Lojalitātes programmas
Lojalitātes programmas, kas klientiem nodrošina dažādus papildu ieguvumus, ir lielisks veids, kā piesaistīt gan jaunos klientus, gan arī likt jau esošajiem klientiem atkāroti izvēlēties uzņēmuma produktus. Lojalitāšu programmu ieviešana var uzlabot uzņēmuma tēlu un kalpot kā teicams risinājums konkurētspējas palielināšanai.
Reklāma