Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija sadarbībā ar pašvaldībām paplašina vienoto klientu apkalpošanas centru, kuros attālināti var saņemt videokonsultācijas ar dienestu speciālistiem, skaitu. Tagad pakalpojums “Attālinātais ierēdnis” pieejams arī Aizkraukles pilsētas valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC).
Pakalpojums “Attālinātais ierēdnis” pieejams 25 valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros. Aizkrauklē var saņemt attālinātās konsultācijas ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Valsts zemes dienesta (VZD) speciālistiem.
Konsultāciju saņemt var pēc iepriekšēja pieraksta. Tiek saskaņots konsultācijas datums un laiks, kurā jāierodas klientu apkalpošanas centrā. Vienotā pakalpojumu centra konsultants personu identificēs un palīdzēs pieslēgties videokonsultācijai. Tālāk iedzīvotājs savu interesējošo jautājumu pārrunās ar attiecīgās iestādes ekspertu diskrēti — bez citu personu klātbūtnes.
Laura Mikulova, klientu apkalpošanas centra vadītāja, pieļauj, ka attālinātās konsultācijas būs pieprasītas: “Cilvēki interesējas par VID pakalpojumiem, un mums nākas viņus sūtīt uz tuvāko filiāli Jēkabpilī. Ļoti iespējams, ka attālināto konsultāciju ar VID un VZD speciālistiem pie mums izmantos daudz klientu. Līdz šim šie pakalpojumi nebija mūsu pakalpojumu grozā. Nedaudz palielināsies darba slodze, jo cilvēka vārdā vajadzēs veikt pieslēgšanos konsultācijai sistēmā, taču tas problēmas nesagādās. Klientiem pakalpojuma saņemšana būs ērta, nevajadzēs pieteikties un braukt uz konsultāciju citā novadā.”
Klientu apkalpošanas centrā joprojām pieprasītākais sniegtais pakalpojums ir saistīts ar Valsts ieņēmumu dienesta gada ienākumu deklarācijas iesniegšanu. Šogad klientu intensitāte ir izlīdzinājusies, dienā Aizkraukles VPVKAC apmeklē 10 līdz 20 klientu.
Reklāma