Pārtikas un veterinārais dienests ir institūcija, kas vienmēr bijusi atvērta un gatava uzklausīt gan patērētājus, gan uzņēmumu vadītājus, lai pēc iespējas efektīvāk organizētu pārtikas kontroli valstī.
Pārtikas un veterinārais dienests ir institūcija, kas vienmēr bijusi atvērta un gatava uzklausīt gan patērētājus, gan uzņēmumu vadītājus, lai pēc iespējas efektīvāk organizētu pārtikas kontroli valstī. Pie tam, kontrolējot pārtiku nevis atbilstoši uzņēmēju, bet gan Latvijas normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. Iespējams, tieši tas dažkārt ir klupšanas akmens dienesta un uzņēmēju starpā. Taču dienestam patiešām nav augstākas misijas, kā panākt tikai nekaitīgas un drošas pārtikas ražošanu un izplatīšanu valstī, tādējādi sargājot Latvijas iedzīvotājus no saslimšanām, kas iegūtas, nopērkot nekvalitatīvu preci.
Protams, nebūsim naivi, itin iespējams, ka Aizkraukles rajonā uzņēmēju un dienesta starpā gluži vienkārši nav izveidojies pietiekami konstruktīvs dialogs. Katra no pusēm drīzāk ir vēlējusies teikt monologu, nevis sarunāties.
Tādēļ Pārtikas un veterinārais dienests aicina uzņēmējus ne tikai pašiem pulcēties un savstarpējās sarunās nozākāt dienestu un tā darbiniekus, bet gan ar konkrētiem pārmetumiem vērsties pie dienesta vadības. Aiciniet uz savām sarunām arī dienesta darbiniekus, jo tas nu gan ir droši, ka tieši uzņēmējam vispirms jābūt ieinteresētam un atbildīgam par paša saražotās un pārdotās preces drošību un nekaitīgumu. Savukārt Jūs, uzņēmēji, esiet droši, ja dienesta darbinieki tik tiešām būs izvirzījuši nepamatotas prasības vai izturējušies augstprātīgi, kā apgalvojat, sodi un pārrunas ar šiem cilvēkiem būs.
Priecīgus svētkus un nākamajā gadā saskaņu vēlot — Pārtikas un veterinārā dienesta direktors Vinets Veldre.