Svētdiena, 21. decembris
Toms, Tomass, Saulcerīte
weather-icon
+4° C, vējš 1.79 m/s, ZA vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

“Lattelekom” rēķins

Par saņemtajiem “Lattelekom” pakalpojumiem klientam nosūta rēķinu.

Par saņemtajiem “Lattelekom” pakalpojumiem klientam nosūta rēķinu. Šoreiz pastāstīsim par “Lattelekom” rēķina veidiem un iespējām, kā var rēķinu samaksāt.
Rēķina veidi
“Lattelekom” piedāvā klientiem saņemt rēķinu pa pastu vai e—pastu.
Liela daļa klientu izvēlas tradicionālo rēķina saņemšanas veidu — pa pastu. Vēlamies informēt, ka ir vēl viens veids, kā var ērti iegūt informāciju par katra mēneša maksājumiem.
E—pasta rēķinu klientam nosūta elektroniski uz klienta norādīto e—pasta adresi. Klientiem, kuriem mājās vai darbavietā ir internets, iesakām izvēlēties e—rēķinu. Internetā redzamais vai izdrukātais e—rēķins neatšķiras no rēķina, kādu klients saņem pa pastu. E—rēķins ir vienkārši izdrukājams un lietojams tāpat kā norēķinu dokuments, ko saņem pa pastu. Saņemt rēķinu pa e—pastu ir ērti un izdevīgi, jo informāciju var saglabāt datorā (disketē, kompaktdiskā u. c.), tādējādi izvairoties no papīru kalniem un rēķina pazušanas.
Rēķina sadaļas
“Lattelekom” rēķinā ir vairākas sadaļas:
informācija par iepriekšējo periodu — te var uzzināt, vai samaksāti visi iepriekšējie rēķini, kā arī iemaksāto avansa summu,
kārtējā rēķina kopējā summa un norēķinu periodā veikto pārrēķinu summa,
maksājumu dokumenti (kases ieņēmumu orderis un kvīts),
saņemto telekomunikāciju pakalpojumu atšifrējums, informācija par pieteiktajām pretenzijām, kā arī sarunu un tālruņa numuru saraksts.
Sarunu sarakstā nav norādītas vietējās sarunas, kas īsākas par 10 minūtēm. Ja klients vēlas īso sarunu atšifrējumu, šo “Lattelekom” maksas pakalpojumu “Īso sarunu atšifrējums” var pieteikt pa bezmaksas tālruni 8008040, norādot, kādā veidā atšifrējumu klients vēlas saņemt — pa pastu vai e—pastu.
Ja par iepriekšējiem rēķiniem veikts pārrēķins, to atspoguļo kārtējā rēķinā, attiecīgi samazinot vai palielinot rēķina kopsummu.
Summa, kas norādīta ailē “debets”, jāmaksā klientam. Ailē “kredīts” norādīta samaksātā summa, atlaides vai maksājamās summas samazinājums atlaižu vai pārrēķina gadījumā.
Kur var saņemt uzziņas par “Lattelekom” rēķinu?
Piezvanot bez maksas pa tālruni 8008040, var iegūt informāciju par norēķinu kārtību un saņemt atbildes uz jautājumiem par “Lattelekom” rēķiniem.
Rēķina nosūtīšanas termiņi
Rēķinus parasti sūta vienu reizi mēnesī, bet ne visiem klientiem vienā laikā. Rēķina saņemšanas datums atkarīgs no klienta dzīvesvietas. Abonēšanas maksu aprēķina par kalendāro mēnesi, kurā sūtīts rēķins, t. i., no katra mēneša pirmās līdz pēdējai dienai. Maksu par tālruņa sarunām aprēķina no iepriekšējā rēķina izrakstīšanas datuma līdz kārtējā rēķina izrakstīšanas datumam.
Piemēram, ja rēķins izrakstīts 15. augustā, tas nozīmē, ka rēķinā ietverta abonēšanas maksa par laiku no 1. līdz 31. augustam un maksa par sarunām, kas veiktas laikā no 15. jūlija līdz 15. augustam.
Rēķina maksāšanas termiņi
Rēķinā norādīts samaksas termiņš, un tas ir 15—17 dienu pēc rēķina izrakstīšanas datuma. Rēķins par telekomunikāciju pakalpojumiem jāsamaksā laikus, lai “Lattelekom” saņemtu maksājumu līdz datumam, kas norādīts rēķinā.
Vēlamies atgādināt, ka savlaicīga rēķinu samaksāšana ir ļoti svarīga, veidojot savstarpējās klienta un organizācijas attiecības. Mūsu uzņēmums augstu vērtē klientus, kuri precīzi ievēro maksāšanas termiņus. Piemēram, katru mēnesi rīko izlozi uzņēmumam lojāliem klientiem, piešķirot atlaides tālruņa līnijas abonēšanai.
Ja “Lattelekom” rēķinu klients nesamaksā norādītajā laikā, par katru nokavēto dienu aprēķinās kavējuma naudu 0,3% apmērā no rēķina summas. Turklāt, iepriekš brīdinot, klientam var pārtraukt pakalpojuma sniegšanu.
Ja nu tomēr gadījies nokavēt rēķina maksāšanas termiņu un klientam pārtraukta pakalpojumu sniegšana, tad saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta 2001. gada 3. jūlija noteikumiem nr. 298 “Par kārtību, kādā pārtraucama sabiedrisko pakalpojumu sniegšana” “Lattelekom” piecu darba dienu laikā pēc maksājuma apliecinājuma saņemšanas par visu maksājumu veikšanu atjauno telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanu.
Klientam ir iespēja samaksāt par pakalpojumiem arī avansā.
To iesakām izmantot gadījumos, piemēram, ja jādodas tālākā ceļojumā. Šajā gadījumā avansa apmērs atkarīgs no prombūtnes laika ilguma, kā arī no tā, vai prombūtnes laikā tālruni kāds izmantos.
Maksāt avansā var bankomātos. Ja klientam ērtāk samaksāt avansu par telekomunikāciju pakalpojumiem, piemēram, Latvijas pasta nodaļā vai bankā, pirms tam nepieciešams piezvanīt klientu apkalpošanas dienestam pa bezmaksas tālruni 8008040 un pasūtīt maksājuma dokumentu par summu, ko viņš vēlas samaksāt. Šo dokumentu klientam nosūtīs pa pastu. Pamatojot ar saņemto maksājuma dokumentu, klients var veikt avansa maksājumu Latvijas pasta nodaļās, banku filiālēs un citās norēķinu vietās.
Kur un kā var samaksāt “Lattelekom” rēķinu
Par “Lattelekom” pakalpojumiem var norēķināties skaidrā naudā, ar pārskaitījumu, norēķinu karti vai izmantojot kādu no attālināto maksājumu pakalpojumu iespējām.
Skaidrā naudā, uzrādot “Lattelekom” rēķinu, klients var maksāt bankās, Latvijas pasta nodaļās, “Lattelekom” klientu apkalpošanas centra “Parekss” bankas norēķinu kasēs Rīgā, Audēju ielā 15 (bankas darba laiks darbdienās no 9 līdz 18, sestdienās no 9 līdz 14).
Banku un pasta nodaļu norēķinu vietu adreses, darba laikus un komisijas maksas nosaka šīs iestādes.
Lielākā daļa Latvijas banku piedāvā internetbankas pakalpojumus, un maksājumus klients var veikt ar internetbanku starpniecību. Tas ir drošs un ērts savu finanšu pārvaldīšanas veids no mājām, darbavietas, esot ceļojumā u. c. Izmantojot internetbankas pakalpojumus, jebkurā laikā var ne tikai uzzināt savu maksājumu vēsturi un situāciju bankas kontā, bet arī samaksāt rēķinus, iepirkties interneta veikalos utt.
Mobilajās bankās maksājumus var veikt, izmantojot mobilo telefonu un nosūtot īsziņas.
Izmantojot telefonbankas pakalpojumus, pa tālruni jāsazinās ar bankas operatoru, kas sniegs nepieciešamo informāciju, pēc tam klients dod norādījumu veikt maksājumu no sava bankas konta. Pirms katra rīkojuma bankas operators identificē klientu.
Bankomātu var izmantot ne tikai skaidras naudas saņemšanai, bet arī lai veiktu pārskaitījumus no saviem kontiem bankā, samaksātu rēķinus, saņemtu bankas konta bilances izdrukas u. c. Veicot maksājumus bankomātos, nepieciešams saglabāt norēķinu apstiprinājumu.
Viens no visērtākajiem rēķina samaksas veidiem, ko iesakām izmantot, ir tiešais debets. Šis banku pakalpojums nodrošina iespēju automātiski samaksāt rēķinus par dažādu uzņēmumu sniegtajiem pakalpojumiem. Saņemot “Lattelekom” atsūtīto rēķinu, banka to automātiski samaksā, pārskaitot nepieciešamo summu no klienta bankas konta saskaņā ar rēķina informāciju. Lietojot šo norēķinu veidu, klients iegūst vairākas priekšrocības — maksājumi ir droši, tos vienmēr veiks laikus, nav jātērē laiks un jādodas uz banku.
Šos pakalpojumus piedāvā un cenas nosaka bankas. Tādējādi par pakalpojumu iespējām, kā arī par to izmantošanu un izmaksām jāinteresējas bankās.
Izlozētas atlaides tālruņa līnijas abonēšanas maksai
Novembrī veicināšanas balvu — 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai 3 mēnešiem — saņem Vasilijs Koņuhovs (Aizkrauklē, Lāčplēša ielā), Ingrīda Saulīte (Aizkrauklē, Maurēnu ielā) un Gaida Vītola (Pļaviņās, Raiņa ielā).
Pateicamies mūsu godprātīgākajiem klientiem par veiksmīgu sadarbību!
Atgādinām, ka “Lattelekom” joprojām katram simtajam klientam, kurš piesaka pastāvīgo “Mājas DSL” interneta pieslēgumu, šo pakalpojumu ierīko bez maksas.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.