Vēlos pastāstīt, cik “ērti un ātri” var izņemt naudu no bankomāta. Mans vīrs strādā Rīgā un algu viņam ieskaita “Parex” bankā.
Vēlos pastāstīt, cik “ērti un ātri” var izņemt naudu no bankomāta.
Mans vīrs strādā Rīgā un algu viņam ieskaita “Parex” bankā. Ar “Maestro” karti naudu var izņemt arī citu banku naudas automātos.
7. oktobrī Aizkrauklē nolēmām izņemt vīra algu no “Hansabankas” bankomāta. Parasti čeku par operāciju neņemam, taču šoreiz par veikto operāciju izvēlējāmies arī izdruku. Kā jau parasti, bankomāts izdod čeku, un parādās uzraksts — gaidiet naudu! Taču nekā — naudas nebija! Zibens ātrumā parādījās un nodzisa uzraksts, ko nespējām izlasīt. Čekā rakstīts, ka naudiņa izņemta, tikai tā apakšējā malā bija kāds uzraksts angļu valodā. Devos bankā, kur darbinieces mierīgā balsī man paskaidroja, ka operācijas laikā droši vien noticis elektrības piegādes traucējums, tāpēc operācija nav notikusi, bet naudu kontā ieskaitīs nedēļas laikā. Tikai “Parex” bankā jāraksta pieprasījums “Hansabankai”.
Zvanījām “Parex” bankas darbiniekiem, lai uzzinātu, kas šādā gadījumā jādara. Tur kāds paskaidroja, ka nekas nav jāraksta — nauda atgriezīsies 15 dienu laikā. Cits darbinieks teica, ka iesniegums tomēr jāraksta. Vīrs 15. oktobrī uzrakstīja pieprasījumu un saņēma solījumu, ka desmit dienās jautājumu atrisinās.
Tā nu gaidām jau kopš 7. oktobra, bet pie naudas netiekam.
Kur paliek banku devīze: “Klients vienmēr pirmajā vietā!”? Šoreiz klients ir muļķa lomā. Varbūt bankām vērts pārdomāt, kā tādos gadījumos rīkoties, lai klients naudu varētu atgūt pāris dienās, nevis pāris nedēļās? Vai tiešām šajā laikā “Hansabankai” nav bijis iespējams pārbaudīt bankomātu un pārliecināties, ka darījums nav noticis?
Ja bankai noteiktajā laikā neatmaksā kredītu, aprēķina sodanaudas procentus. Bet vai banka ir gatava klientam atmaksāt morālos un materiālos zaudējumus?
Protams, līdz šim nekad ne ar ko tādu nebijām saskārušies, tāpēc vēlamies arī citiem izstāstīt savu pieredzi un ieteikt — vienmēr prasiet čeku par darījumu! Ja nebūtu čeka, diezin cik ilgi vēl būtu jāgaida problēmas atrisinājums.
Ar cieņu — D. Soida Ērberģē