— Rakstā “Ārsts slimniecei nedod glikometru” bija teikts, ka firma “NOVO NORDISK” pacientiem, kuri izmanto šīs firmas insulīnu, dāvina glikometrus.
— Rakstā “Ārsts slimniecei nedod glikometru” bija teikts, ka firma “NOVO NORDISK” pacientiem, kuri izmanto šīs firmas insulīnu, dāvina glikometrus. Diemžēl daudzi pacienti šo informāciju pārpratuši, — skaidro Aizkraukles poliklīnikas diabēta medicīnas māsa Aina Daškevica.
— Rakstā gan nebija uzsvērts, ka glikometri galvenokārt domāti cilvēkiem, kuri par diabēta slimniekiem kļuvuši pavisam nesen. Domājām, tas pats par sevi saprotams — ja cilvēkam viens aparāts ir, otru viņam nevajadzēs. Taču pie mums pēc glikometra ierodas tādi cilvēki, kuriem aparāts nopirkts agrāk. Viņi uzskata: ja kaut kas ir bez maksas, viņiem tas obligāti vajadzīgs. Kad atgādinām, ka pacientam viens aparāts jau ir, viņš stāsta, ka tas saplīsis, turklāt sabojāto glikometru nevar parādīt, piebilstot, ka ar savu mantu var darīt, ko grib. Pacientiem radies iespaids, ka mums krājumā ir tūkstošiem aparātu, taču tā nav — mēs tos nevaram dalīt pa labi un pa kreisi kā rotaļlietu.