16. oktobrī stājās spēkā grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības likumā. Tie nosaka visiem pārtikas apritē iesaistītajiem uzņēmumiem līdz šī gada beigām pieteikties Pārtikas un veterinārajā dienestā, kur tos pārreģistrēs.
16. oktobrī stājās spēkā grozījumi Pārtikas aprites uzraudzības likumā. Tie nosaka visiem pārtikas apritē iesaistītajiem uzņēmumiem līdz šī gada beigām pieteikties Pārtikas un veterinārajā dienestā, kur tos pārreģistrēs.
Informē Pārtikas un veterinārā dienesta Aizkraukles pārvaldes vadītāja Aija Vorpa:
— Lai pārreģistrētos, uzņēmumu īpašniekiem vai vadītājiem nav jādodas uz Rīgu, to var izdarīt Aizkraukles rajona pārtikas un veterinārajā pārvaldē, kur viņi saņems pieteikumu ar pielikumiem. Tos varēs izpildīt gan pārvaldē, gan darbavietā. Mēneša laikā no pieteikuma iesniegšanas brīža uzņēmums saņems reģistrācijas apliecību.
Pieteikumi un norādījumi to izpildīšanai atrodami arī Pārtikas un veterinārā dienesta mājaslapā (www.pvd.gov.lv). Uzņēmumi var tos izprintēt un izpildīt, mūsu dienestam atnesot jau gatavus dokumentus.
— Kāpēc tāda reģistrācija nepieciešama?
— Lai apzinātu visus valstī darbojošos pārtikas aprites uzņēmumus. Jāreģistrējas arī tiem uzņēmumiem, kuri jau ir iesnieguši dokumentus uzņēmuma atzīšanai.
— Vai reģistrēties vajag arī visiem sīkuzņēmumiem, piemēram, mazam preses izdevumu kioskam, kurā līdz ar avīzēm un žurnāliem pārdod saldumus un atspirdzinošus dzērienus?
— Jāreģistrējas pilnīgi visiem uzņēmumiem, kuri iesaistīti pārtikas apritē: ražotājiem, pārstrādātājiem, vairumtirdzniecības bāzēm, veikaliem, kafejnīcām, bāriem, ēdnīcām, ēdināšanas uzņēmumiem slēgtajās iestādēs, firmām, kuras darbojas tirgos, bāzēs un lielveikalos. Jāreģistrējas arī visiem kioskiem, kuros pārdod pārtiku.
Dodoties reģistrēties, līdzi jāņem valsts Uzņēmumu reģistrā izsniegtā reģistrācijas apliecība.
— Cik par šo reģistrāciju jāmaksā?
— Pieci lati par vienu objektu, maksā iekļauts arī pievienotās vērtības nodoklis.