Koknesiete Ilga Tiltiņa no “Drujām” visu vasaru velti gaidīja, kad “Lattelekom” viņas mājās pieslēgs tālruni.
Koknesiete Ilga Tiltiņa no “Drujām” visu vasaru velti gaidīja, kad “Lattelekom” viņas mājās pieslēgs tālruni. Pēc publikācijas “Staburagā” tālrunis “Drujās” pieslēgts.
10. oktobra “Staburagā” rakstījām, ka “Lattelekom” atsakās ierīkot tālruni, aizbildinoties ar nepieciešamību izbūvēt apmēram kilometru garu sakaru līniju. “Druju” saimnieki gan apgalvoja — kabelis jau vasarā ierakts un ierīkots pat mājas gaitenī.
Pēc publikācijas dārgo sakaru līniju momentā “atrada”. Izrādās, tas tiešām zemē ierakts jau vasarā, vien Rīgas speciālisti par kabeli nezina.
— Pēc raksta avīzē atbrauca “Lattelekom” vīru brigāde un brīnījās, ka kabelis tiešām ierakts. Tad zvanīja kāda priekšniece no Rīgas un atvainojās. Viņa pat atstāja savu dienesta un mobilā tālruņa numuru, lai es zvanot, ja rodas problēmas (iepriekš numuri bija noslēpums, tos klientu apkalpošanas daļā nosaukt atteicās gan Tiltiņas kundzei, gan “Staburagam” — aut.), — stāsta Ilga Tiltiņa, un saruna notiek jau pa jauno tālruni. — Dīvaini strādā sakaru speciālisti. Es zvanīju neskaitāmas reizes un bez rezultāta, tiklīdz ieinteresējās laikraksts, uzreiz viss kārtībā. Paldies “Staburagam”!
Tiešām dīvaini strādā monopoluzņēmums “Lattelekom”, nespējot atrast pats savu dārgo un sarežģīto sakaru līniju. Acīmredzot privātais abonents šim uzņēmumam neko nenozīmē, jo ar tā palīdzību tūkstošus nenopelnīt. Diezin vai ar tādu attieksmi varam cerēt uz kvalitatīviem telefonsakariem.