Septembrī Aizkrauklē un Aizkraukles rajonā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija veiks kārtējo telekomunikāciju pakalpojumu kvalitātes pārbaudi.
Septembrī Aizkrauklē un Aizkraukles rajonā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija veiks kārtējo telekomunikāciju pakalpojumu kvalitātes pārbaudi.
Pārbaudes laikā noteiks nesekmīgus savienojumus, novērtēs dzirdamības kvalitāti, kā arī pārbaudīs citus parametrus.
Pārbaudi izdarīs, brīvi izvēloties abonentu tālruņa līnijas. Pārbaudes veicēji, ierodoties pie abonenta, uzrādīs Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas darbinieka apliecību, kā arī uzņēmuma “Lattelekom” izdotu pilnvaru izdarīt pārbaudi.
Pārbaudes beigās abonentam izsniegs “Lattelekom” garantijas vēstuli par to, ka pārbaudes laikā veiktās sarunas neiekļaus abonenta rēķinā. Garantijas vēstulē jābūt norādītam precīzam pārbaudes sākuma un beigu laikam. Pēc pārbaudes abonents paraksta protokolu, kura numuram jābūt identiskam ar garantijas vēstules numuru.