Abonē e-avīzi "Staburags"!
Abonēt

Aizkrauklē sācies Skolas ielas remonts. Vairāki posmi satiksmei būs slēgti.

SKOLAS IELĀ sācies remonts.

Aizkrauklē sākta Skolas ielas pārbūve. Līdz ar to autovadītājiem jāņem vērā, ka vairāki tās posmi būs slēgti satiksmei.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Skolas ielas remonts notiek saistībā ar Aizkraukles novada domes īstenotā projekta “Teritoriju revitalizācija, reģenerējot degradētās teritorijas — ielu infrastruktūras pielāgošana uzņēmējdarbības attīstībai” otro kārtu. Ielu pārbūvēs 0,323 kilometru garumā, kur paredzēts mainīt nesošās konstrukcijas un segumu, izbūvēt ietves, apgaismojumu un lietus kanalizācijas sistēmu.

Aizkraukles pilsētas un pagasta pārvaldnieks Aigars Zīmelis informēja, ka darbi sākušies atbilstoši plānotajam. Šajās dienās turpinās ielas vecā asfalta seguma frēzēšana. Kad to pabeigs, noņems arī daļu ielas virskārtas, galvenokārt vietās, kur ir apakšzemes komunikācijas. Tās mainīs vispirms, turpinot citus darbus. Skolas ielas pārbūve plānota līdz nākamā gada rudenim.

Būvniecības gaitā vispirms satiksme būs slēgta posmā no Gaismas līdz Ziemeļu ielai, vēlāk no Ziemeļu līdz Spīdolas ielai. Piebraukšana nebūs iespējama pie mūzikas skolas, dzīvojamās mājas Skolas ielā 2 un citām ēkām. Tāpēc iedzīvotāji aicināti izmantot citas auto stāvvietas. Aigars Zīmelis informēja, ka daļēja satiksme ielas posmos, kur sākts remonts, būs iespējama, bet noteikti ne tik intensīva kā līdz šim. Jāseko līdzi norādēm un ceļa zīmēm, kas to regulēs būvniecības gaitā. Līdz darbu pabeigšanai cilvēkiem jāpaciešas. 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Fakts

Skolas ielas pārbūves kopējās izmaksas ir 562 547,15 eiro, no kuriem lielākā daļa ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums un valsts budžeta dotācija, bet 263 692,49 eiro — pašvaldības finansējums.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Staburags.lv komanda.