Kāds aizkrauklietis (vārds, uzvārds zināms) laikraksta “Staburags” redakcijai izteica neapmierinātību ar pašvaldības uzņēmuma “Aizkraukles siltums” attieksmi pret klientiem, pilsētas iedzīvotājiem — e-pastā vai rēķinos tas nav paziņojis par to, ka tarifa maiņas dēļ rādījumi par karsto ūdeni jāpaziņo līdz maija beigām.
Jauno informāciju rēķinos neiekļauj
“Aizkraukles siltums” pievienojās klientu servisa vietnei bill.me, kurā rādījumus var nodot interneta vidē līdzīgi kā “Aizkraukles ūdens” rādījumus. Taču “Aizkraukles siltums” e-pastā nepaziņoja, ka skaitītāju rādījumi par maiju jānodod līdz maija beigām, jo no 1. jūnija būs jaunais tarifs un vajadzēs maksāt divreiz vairāk. Aizkrauklietis stāsta, ka parasti rēķinus pēc saņemšanas samaksājis katra mēneša 10. datumā internetbankā, norādot patēriņu, jo kvītīs bija skaidri un gaiši rakstīts: “Maksājot internetbankā, lūdzu, uzrādiet karstā ūdens rādījumus.” Rēķinos nebija rakstīts, līdz kuram datumam jānodod rādījumi. Kārtējo rēķinu viņš samaksāja 10. jūnijā, uzrādot
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Staburags.lv abonementu:
"Staburags.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Reklāma