
Jūs radāt kaut ko īstu. Ilustrācijas, mūziku, rotaslietas, blogu, spēli vai tiešsaistes izdevumus. Jums ir idejas, stils un garša. Un Jūs nevēlaties par to skaļi kliegt – Jūs vēlaties, lai cilvēki to atrod un sajūt paši. Taču digitālās reklāmas pasaule bieži vien pieprasa pretējo: esi aktīvs, filmē stāstus, uzstājies ēterā, runā par sevi skaļi.
Introvertam ir viegli apmaldīties šādā vidē. Šķiet, ka, ja nezini, kā sevi “pārdot”, projektam nav nekādu izredžu. Bet tā nav. Reklāma var būt neuzkrītoša, bet tā arī darbojas. Tās pamatā nav skaļa izrādīšanās, bet gan skaidra izpratne par to, kā sniegt vērtību bez spiediena patērēt saturu. Galvenais ir atrast rīkus, kas darbojas Jūsu tempā.
Reklāmai nav jābūt skaļai
Ja Jums ir neērti visu laiku atrasties sabiedrības redzeslokā, tas nav trūkums. Vienkārši Jūsu saskarsmes veids ar auditoriju ir atšķirīgs. Un tas tāpat var būt efektīvs. Jūs varat veidot uzticību nevis ar storiju stāstiem, bet ar atmosfēru. Ne ar pastāvīgu klātbūtni, bet ar pārdomātiem pieskārieniem.
Lai to panāktu, ir svarīgi izveidot sistēmu, kas ir efektīva pat tad, kad Jūs klusējat. Viens no šādiem rīkiem ir Facebook reklāma. Tā parāda Jūsu darbu vai projektu cilvēkiem, kuri jau interesējas par līdzīgām tēmām. Bez spiediena. Bez nepārtrauktas parādīšanās storiju stāstos. Bez atkarības no algoritmiem.
Jūs varat turpināt strādāt savā tempā, kamēr reklāmas veic savu darbu – klusi fona režīmā.

Izvēlieties formātu, kas nav nogurdinošs
Ne katra reklāmas metode prasa publicitāti. Jūs varat izvēlēties tādu, kurā jūtaties dabiski. Piemēram:
- portfolio vietne ar īsiem uzrakstiem stāstu vietā;
- adresātu saraksts ar retiem, bet sirsnīgiem e-pastiem;
- Behance vai Etsy ievietotas darbu kolekcijas;
- podkāsta ieraksts bez video;
- reklāma konkrētai auditorijai, neiesaistoties personīgā kontaktā.
Pat viens no šiem formātiem jau dod rezultātus, ja Jūs tam pievēršaties ar uzmanību un mīlestību. Ja veidosiet stratēģiju sev, nevis tirgus cerībām, Jums būs resursi, lai dotos tālāk. Bez pretestības un izdegšanas.
Iekšējais ritms ir svarīgāks par tendencēm
Iedvesma, ja to apslāpē trauksme, pārstāj būt radoša. Un reklāma, kas neatsaucas ar autora raksturu, kļūst nomācoša. Lai Jūs pamanītu, Jums nav jābūt pirmajam ziņojumu plūsmā. Dažreiz labāk ir pagaidīt, ļaut īstajam cilvēkam nonākt pie Jūsu idejas un saskatīt tajā kaut ko savu.
Jums nav jābūt aktīvam katru dienu, lai uzturētu kontaktu ar savu auditoriju, pietiek būt precīzam. Kad popularizēšana neprasa pastāvīgu aktivitāti, tā atstāj sevī vietu radošumam. Un tas ir vissvarīgākais, ko nedrīkst pazaudēt ceļā uz panākumiem.
Jūsu balss var būt klusa, bet tā joprojām būs dzirdama. Īsti projekti atrod savu ceļu, Jums tikai jāļauj tiem būt. Pat ja Jūs nevēlaties būt zīmola seja, Jūs varat būt autors, kuru atceras. Uzņēmuma izaugsme un attīstība nav saistīta ar ārējo troksni. Tā ir par to, kā palīdzēt cilvēkiem Jūs atrast. Turpiniet virzīties uz priekšu, un Jūs noteikti tiksiet sadzirdēts!
Reklāma