Valsts akciju sabiedrības „Centrālā reģiona ceļi” Aizkraukles ceļu rajona strādnieki sākuši bedrīšu remontu. Pirmās aizlāpītas lielākās bedres, kuras visvairāk apdraud satiksmes drošību.
Valsts akciju sabiedrības „Centrālā reģiona ceļi” Aizkraukles ceļu rajona strādnieki sākuši bedrīšu remontu. Pirmās aizlāpītas lielākās bedres, kuras visvairāk apdraud satiksmes drošību.
–– Aizlāpītas bīstamākās bedres uz Rīga––Daugavpils šosejas, kā arī mazākas nozīmes autoceļiem, –– saka Latvijas autoceļu direkcijas Aizkraukles nodaļas priekšnieks Ludvigs Šteinbergs. –– Aizkraukles ceļu rajona strādnieki šomēnes bedres remontējuši uz ceļa Koknese––Vecbebri, Skrīveri––Līgatne, Valle––Kurmene, Sērene––Kalnieši. Vairākās vietās planē grants seguma ceļus.
–– Bedrīšu masveida remontu vēl veikt nedrīkst, –– saka Aizkraukles ceļu rajona direktors Māris Sauka. –– To varēs sākt, kad diennakts vidējā gaisa temperatūra būs augstāka par plus pieciem grādiem un naktīs temperatūra ievērojami nepazemināsies zem nulles. To paredz mūsu lietotā tehnoloģija. Pirmām kārtām remontēsim šoseju Rīga––Daugavpils, tad pārējos pirmās un otrās šķiras autoceļus.
Visvairāk bedrīšu ir uz autoceļa Nereta––Vecumnieki, sevišķi Valles apkaimē.
–– Lai arī uz pirmās un otrās šķiras autoceļiem Aizkraukles rajonā noteikts septiņu tonnu pilnas masas ierobežojums, ir kravu pārvadātāji, kuri to neievēro, –– saka Ludvigs Šteinbergs. –– Pa grants seguma ceļiem pārāk smagu automašīnu kustība nav tik bīstama kā braukšana pa melno segumu. Grants ceļu vēlāk var viegli izlīdzināt, bet melnajā segumā izlauzto bedru aizlāpīšana ir ļoti dārga un darbietilpīga. Visvairāk šādu pārkāpumu ir tieši uz autoceļa Nereta––Vecumnieki.
Satiksmes ministrs Roberts Zīle uzdevis bedrīšu remontu uz galvenajiem valsts autoceļiem, kā arī uz pirmās šķiras ceļiem pabeigt līdz 10. jūnijam, bet uz otrās šķiras ceļiem –– līdz 1. jūlijam.