“Staburaga” lasītājs Jānis no Aizkraukles jautā, kādēļ SIA “Stārastāni” autoservisā nelaiž automašīnas īpašnieku.
“Staburaga” lasītājs Jānis no Aizkraukles jautā, kādēļ SIA “Stārastāni” autoservisā nelaiž automašīnas īpašnieku.
— Es vēlos redzēt, kā remontē manu auto, bet “Stārastānu” servisā to darīt neļauj, liek gaidīt priekštelpā. Kādēļ tā?
Atbild SIA “Stārastāni” direktore Inga Veigure:
— Tā ir vispārpieņemta kārtība jebkurā autoremontdarbnīcā. Klients, vērojot meistara darbu, runā, tādējādi novēršot meistara uzmanību no darba. Servisā darāmā ir ļoti daudz, cilvēki pierakstās rindā, un mēs nevēlamies, lai darbu kavētu paši automašīnu īpašnieki. Tādēļ viņi gaida priekštelpā.