No 1. oktobra, Aizkraukles autoosta ir iekļauta Autoostu reģistrā, un tajā ir atsākta biļešu tirdzniecība.
“Autotransporta direkcija, novērtējot Aizkraukles autoostu, pārliecinājās, ka tā nodrošina visus autoostā sniedzamos pakalpojumus, tajā skaitā arī biļešu tirdzniecību, tāpēc no 1. oktobra tā ir iekļauta Autoostu reģistrā un tai ir piešķirta trešā kategorija,” informē VSIA “Autotransporta direkcija” sabiedrisko attiecību speciāliste Lilita Pelčere. “Tas nozīmē, ka tai obligāti jānodrošina šādi pakalpojumi: biļešu tirdzniecība, jābūt iespējai izmantot pasažieru platformas, jābūt ērti pieejamai informācijai par autobusu kustības sarakstiem, platformu, no kuras atiet un pie kuras pienāk autobuss, autobusa pienākšanas un atiešanas laiku un tā atbilstību kustības sarakstam, jānodrošina iespēja izmantot labierīcības un jāaprīko vieta mazu bērnu aprūpei, jānodrošina iespēja izmantot ar sēdvietām aprīkotu apsildāmu uzgaidāmo telpu, kas pieejama līdz pēdējā reisa sākšanai.”
Uzraksti pie durvīm vēsta, ka autoostas pagaidu darba laiks ir no pulksten 6 līdz 19 un vienlaikus telpā drīkst uzturēties ne vairāk kā 17 pasažieru, kuriem jāievēro divu metru distance, kā arī jālieto mutes un deguna aizsegs.
“Aicinām pasažierus izmantot apsildāmās uzgaidāmās telpas un laikus kasē iegādāties biļetes, tajā skaitā ar bankas karti,” saka AS “CATA” pasažieru pārvadājumu dienesta vadītājs Lotārs Dravants.
“2019. gadā stājās spēkā Autoostu noteikumi, kuru mērķis ir uzlabot autoostās pieejamo pakalpojumu klāstu un samazināt kopējās izmaksas. Visas autoostas tiek reģistrētas un iedalītas četrās kategorijās atkarībā no apkalpoto reisu skaita gadā un vidējā pasažieru skaita mēnesī. Katrai kategorijai jānodrošina konkrēts pakalpojuma klāsts. Pavisam valstī Autoostu reģistrā pašlaik ir 35 autoostas,” informē Lilita Pelčere.
Reklāma