Abonē e-avīzi "Staburags"!
Abonēt

Kvalitatīva veļa kā viena no mīlestības izpausmēm — atklāj “MȦRA” piedāvājumu

VEIKALA “MȦRA” VADĪTĀJA Svetlana Vorslava: “Gribu novēlēt katrai sievietei svinēt dzīvi, baudīt dzirkstošos burbulīšus un ikdienu komfortablā, kvalitatīvā veļā.”

Sievišķība ir iekšējā sajūta. Tā ir enerģija, viedums un pārliecība par sevi. Tuvojas 8. marts, starptautiskā Sieviešu diena, kad ikviena sieviete ir pelnījusi saņemt uzmanību. Viens no tās izpausmes veidiem ir iepriecināt ar kādu dāvanu. Aizkraukles pilsētas centrā esošais veikals “MȦRA” ir lieliska vieta, kur to iegādāties.

Zīmola maiņa dod otru elpu

Veikals “MȦRA” pastāv kopš 2011. gada, tikai savulaik to sauca “Monroe”. Par veikala darbību rūpējās tā vadītāja Svetlana Vorslava. Kad piedzima bērni, aktīvā darbība palika otrajā plānā. Bērniem paaugoties, Svetlana juta enerģiju un vēlmi rosīties. Tirdzniecības centrā “IGA centrs” parādījās brīvas telpas. Veikals “Monroe” piedzīvoja rebrendingu jeb zīmola maiņu, kļūstot par “MȦRA”. “Bija nepieciešams jauns sākums, svaigs piesitiens. Daudzi klienti domāja, ka “MȦRA” nav vietējais veikals, radās priekšstats, ka atnākuši rīdzinieki. Pārmaiņas palīdzēja veidot jaunu tēlu, jaunu priekšstatu par sevi. Tas atdzīvināja veikalu. Palīdzēja arī jaunā lokācija tirdzniecības centrā. “IGA centrā” sabijām divus ar pusi gadus, tagad esam atgriezušies pilsētas centrā, veikala “Māja” ēkas pirmajā stāvā,” stāsta S. Vorslava. Apakšveļa ir intīma prece, esošās telpas šķiet daudz piemērotākas. Iepriekš bija tieksme tikt plūsmā, cilvēku apgrozībā. Tagad, pēc atgriešanās, redzam atšķirību — klienti ienāk mājīgās, plašās, vienlaikus privātās telpās.

Šobrīd Svetlana veikalā darbojas viena pati. Tas ļauj izpētīt potenciālās iespējas attīstīties, eksperimentēt ar pozicionēšanu. Svetlana studē mārketingu, kas ietver pieprasījuma izpēti, preču sadales pilnveidošanu saskaņā ar patērētāju vajadzību izmaiņām, kā arī produkcijas realizācijas stimulēšanu.

Pašmāju kvalitāte un pasaulslaveni zīmoli

Veikala “MȦRA” sortimentā ir dažādas preces. Lielākais akcents ir tieši uz kvalitatīvu sieviešu apakšveļu. “Citās valstīs Latvijā radītā apakšveļa ir ļoti pieprasīta. Mūsu zīmoli ir vienlīdzīgs apzīmējums augstam līmenim. Latvijā to nenovērtējam. Nī-
derlandē Latvijā radīto krūšturi pērk par 50 eiro, pie mums to var iegādāties uz pusi lētāk, bet tāpat daudziem šķiet, ka tas ir dārgi. Jāņem vērā, ka šī prece ir kvalitatīva, pareizi par to rūpējoties, krūšturis kalpos pat vairākus gadus,” sacīja S. Vorslava.

Ideja par veikala konceptu un piedāvājumu Svetlanai radās, jo uz vietas nebija gana plašas iespējas izvēlēties tīkamu, gaumīgu un kvalitatīvu apakšveļu. Lai veikala sortimentā būtu zīmola preces, tirgotājam jāatbilst vairākām prasībām. Viena no tām ir pastāvēšanas ilgums. Dokumentāciju iesūta izplatītājam, to izskata un izvērtē, vai konkrētais veikals ir piemērots, lai tajā izvietotu konkrēta zīmola produkciju. SIA “Jards” šai nišai atbilst — ar vairāk nekā 30 gadu darbības pieredzi uzņēmējdarbībā tas ir pierādījis savu stabilitāti.

Sākumā veikalā varēja iegādāties tikai zīmola “Rosme” apakšveļu. Nu klāstu papildina arī “Orhideja” un “VM Lingerie” zīmoli. Ja runa ir par apģērbu un apakšveļu, tad sievietēm vienmēr ir mazuma piegarša, tādēļ Svetlana paplašināja veikala klāstu, piedāvājot iegādāties arī populārā zīmola “Triumph” līniju. “Atsaucība un interese par produkciju bija liela. Daudziem pirmais jautājums bija — vai tā ir oriģinālprece? Jā! Es skaidroju, ka tā ir pārprodukcija, vai prece no likvidētiem veikaliem. Prece ir oriģināla, pilnīgi jauna. To neved atpakaļ uz veikalu, jo loģistikā sanāk iztērēt vairāk līdzekļu, nekā ražot jaunu. Tā tiek tirgota, mēs nopērkam. Pēc tam sekoja zīmols “Andrea Sarda”, “Jardin Secret” un citi brendi, kas internetā maksā dažkārt virs simts eiro, pie mums — līdz pat desmit reižu lētāk,” skaidro Svetlana.

Sevis mīlestības apliecinājums

Kvalitatīva apakšveļa, krūšturis, ir laba investīcija. Pareizi kopjot, tā vienmēr atmaksāsies. Galvenais sekot ražotāja norādījumiem uz preces birkas. Drošs variants ir mazgāt krūšturi ar rokām. Liekot to veļas mazgājamajā mašīnā, pastāv risks ierīci sabojāt. No krūštura var atdalīties smalkas detaļas, kauliņi. Latvijā ražotai veļai tas gan notiekot ļoti reti, taču drošāk būs mazgāšanai lietot veļai paredzētos smalksietiņa maisiņus. Krūštura “dzīves ilgums” ir atkarīgs no tā kvalitātes un valkāšanas biežuma. Apakšveļai ir higiēnas nosacījumi, kas paredz, ka tā jāmaina un jāmazgā pēc katras lietošanas. Pie intensīvas lietošanas ieteicamais apakšveļas lietošanas ilgums ir gads.

“Sievietei caur veļu izpaužas mīlestība pret sevi. Ikdienā neviens mūsu apakšveļu neredz, bet mēs to jūtam un redzam. Jo kvalitatīvāka apakšveļa, jo pārliecinātāk sieviete jūtas,” teic Svetlana.

Lielākajai daļai sieviešu krūštura izvēle sagādā galvassāpes. Process prasa daudz laika un enerģijas, neko neatrodot seko vilšanās. Sieviešu krūšu dažādībai nav robežu. Atšķiras izmēri, formas, kas ir ietekmējoši faktori ideālās apakšveļas izvēlē. “Ar esošajiem resursiem mūsu preču klāsts ļauj katrai sievietei piedāvāt vismaz divus līdz četrus krūštura dizainus. Mans sapnis, protams, būtu nodrošināt iespēju izvēlēties tīkamāko no 10 variantiem. Visātrāk no plauktiem pazūd vispopulārākie un retākie eksemplāri. Uzskats, ka visgrūtāk apakšveļu izvēlēties ir sievietēm ar liela izmēra krūtīm, ir maldinošs. Patiesībā, mazo krūšu īpašniecēm tas ir tik pat sarežģīti,” skaidro Svetlana un piebilst, ka veikala “MȦRA” piedāvājumā ir plaša izmēru izvēle, no vismazākajām bļodiņām līdz pat I izmēram.

“Vienmēr klientei vaicāju, kāds, viņasprāt, ir viņas krūštura izmērs. Cenšos atrunāt pircējas, kas krūšturi vēlas iegādāties bez piemērīšanas. Ir maldinoši domāt, ka viens un tas pats izmērs pie dažādiem ražotājiem būs tāds pats. Atkarībā no modeļa, izmērs var atšķirties arī pie viena un tā paša ražotāja. Vispareizāk ir krūšturi pirms iegādes pielaikot. Pielaikošanas kabīnēs mums ir higiēnas salvetes maksimālam komfortam. Dzīve ir pārāk īsa sliktai apakšveļai. Tās izvēlei jāpieiet tikpat nopietni, kā izvēloties vīrieti. Abi sniedz atbalstu un uzticību,” teic veikala vadītāja.

Ideāls — seksīgais komforts

Mode mainās un tas attiecas arī uz apakšveļu. Pirms 10 gadiem ražoja krāšņus krūšturus, par sievietes komfortu īpaši nedomājot. Apakšveļā bija viss iespējamais — franču mežģīnes, krāsaini, spilgti modeļi. Tagad uzsvars ir uz komfortu. Pārsvarā pieejami bēši, pelēki jeb monotoni toņi, nekas kliedzošs. Arvien vairāk tiek ražoti krūšturi bez kauliņiem. Ja agrāk modē bija “push-up” efekts, tad tagad mode iet pretējā virzienā. “Agrāk sievietes vēlējās komfortu, kad tas ir, viņas vēlas košāku, seksīgāku apakšveļu. Sievietes kļūst atvērtākas, ir parādījušās biksītes ar izgriezumu. Uz veikalu nāk arī vīrieši un pērk apakšveļu otrajām pusītēm. Sabiedrība kopumā ir kļuvusi atvērtāka. Sievietes vēlas apvienot komfortu ar pikantumu,” novērojumos dalās Svetlana.

Par godu Sieviešu dienai veikalā “MȦRA” būs izdevīgi piedāvājumi. Veikala vadītāja stāsta, ka pirms 14. februāra un 8. marta interese par apakšveļu pieaug. To iegādājas ne tikai pašas sievietes, bet kā dāvanu viņām — otrās pusītes. “Sieviete priecājas par uzmanību. Vīrietis var pirkt apakšveļu vai uzdāvināt veikala dāvanu karti. Veiksmīgs pirkums atkarīgs arī no kopdzīves ilguma, ko atļaujos secināt no vīriešu iepirkšanās metodikas un stila. Pieredzējuši vīrieši labāk pārzina savas mīļotās prioritātes un arī fiziskos dotumus,” saka S. Vorslava.

Piedāvājumā gaisa aromatizētāji un premium ūdens

Bez sieviešu apakšveļas veikalā “MȦRA” var iegādāties arī nakts apģērbu, naudasmakus un daudz ko citu. Uz vietas pieejama plaša somiņu izvēle. Pieveduma dienās to skaits pat sasniedz 130 vienību. Nopērkami ir dažādu zīmolu ražojumi. Oriģinalitāti apliecina iekšpusē iestrādātie ražotāja QR kodi. Veikalā pieprasītākais produkts ir “Aromatic.89” gaisa aromatizētāji. Tos var lietot automašīnā, dažādās telpās un drēbju skapī. Tie ir ražoti Lietuvā uz dabīgo eļļu bāzes. Tāpat veikalā nopērkams gāzētais ūdens “Perlage”. To pasniedz “Michelin” klases restorānos visā pasaulē, kā arī tam piešķirti neskaitāmi apbalvojumi. Viens no pēdējiem sasniegumiem, ko pērn “Perlage” svinēja Ņujorkā, ir uzvara kategorijā “Labākais premium klases minerālūdens pasaulē” (Luxury Lifestyle Awards 2024). Šis ūdens pie saviem burbulīšiem tiek tādā pašā tehnikā kā Šampaņas reģiona vīnu dzērieni. “Perlage” ražo Polijā, to iecienījuši daudzi zināmi cilvēki. “Gribu novēlēt katrai sievietei svinēt dzīvi, baudīt dzirkstošos burbulīšus un ikdienu komfortablā, kvalitatīvā veļā, jo mēs katra esam tā vērta!” novēl S. Vorslava.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Staburags.lv komanda.