Piektdiena, 26. decembris
Dainuvīte, Gija, Megija
weather-icon
+4° C, vējš 1.34 m/s, ZA vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Pieprasa salikt augstākās atzīmes

Maķedonijas policija meklē bruņotu pusaudzi, kurš ielauzies Kotoras jūrskolas skolotāju istabā un pieprasījis skolotājiem salikt visiem audzēkņiem visaugstākās atzīmes.

Maķedonijas policija meklē bruņotu pusaudzi, kurš ielauzies Kotoras jūrskolas skolotāju istabā un pieprasījis skolotājiem salikt visiem audzēkņiem visaugstākās atzīmes.
“Biju totālā šokā, es visa trīcēju,” pēc notikušā incidenta sacījusi skolotāja Ļiļa Aleksiča. “Mēs joprojām nezinām, vai tas bija joks, vai arī šis cilvēks rīkojās nopietni, tomēr neviens to nemaz negribēja noskaidrot. Policija gan pret notikušo izturas ļoti nopietni.”
Ar šaujamieroci bruņotais pusaudzis licis skolotājiem apstiprināt augstākās atzīmes nesenajos eksāmenos un šādu novērtējumu nosūtīt vietējai eksāmenu kolēģijai. Kolēģija gan jau paziņojusi, ka šīs atzīmes ir atzītas par spēkā neesošām.
“Mēs domājam, ka tas bija viens no jūrskolas audzēkņiem, kaut gan izmeklēšana vēl turpinās,” paziņoja policijas pārstāvis Ivans Masulovičs. “Mēs pat nezinām, vai ierocis, ko viņš turēja rokās, bija īsts vai viltots. Pagaidām mums nav ne jausmas, kas ir šis bēglis un cik neprātīgs viņš ir.”
Skolas direktors Renato Brkanovičs par notikušo ir ļoti nobažījies, jo bruņotais iebrucējs draudējis februārī atgriezties, ja augstākos novērtējumus neapstiprinās.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.