Datorspēļu ražotāji apgalvo, ka pēdējos gados aizvien vairāk pensionāru iegādājas datorspēles nevis saviem bērniem vai mazbērniem, bet gan sev.
Datorspēļu ražotāji apgalvo, ka pēdējos gados aizvien vairāk pensionāru iegādājas datorspēles nevis saviem bērniem vai mazbērniem, bet gan sev.
Gados vecos cilvēkus datorspēļu pasaulē parasti ieved viņu bērni vai mazbērni. Taču datorspēļu izstrādes firma “Codemasters” ir pārliecināta, ka daudzi pensionāri pērk spēles paši, nevis saņem tās kā dāvanas. Kompānija šo patērētāju grupu ir nodēvējusi par “sirmajiem spēlmaņiem” un uzskata, ka daudzi cilvēki, kas vecāki par 60 gadiem, raugās uz datorspēlēm kā uz iespēju izvairīties no īstenības.
“Datorspēlēs viņus saista tas, ka spēles uzlabo reakciju, tajās nav vajadzīgs partneris, tās rada saikni ar mazbērniem, ir labāka alternatīva televīzijai un lētākas par grādīgiem dzērieniem, kā arī uztur prāta aktivitāti,” skaidro “Codemasters” mārketinga direktors Maiks Heizs.
“Codemasters” oktobrī ievietoja sludinājumu laikrakstā, lūdzot sirmos spēlmaņus paust savu viedokli. Kompānija saņēma 250 atbilžu, kuras tai lika sākt plašākus pētījumus šajā tirgus sektorā.
Britiem Džūnai un Raimondam Džiliem ir 75 gadi, un viņi apgalvo, ka datorspēles spēlējot regulāri. “Mēs spēlējam jau 15 gadu, un datorspēlēs mūs ievadīja dēls,” teica Džila kundze.
“Lielbritānijas datorspēļu un videospēļu industrija, kuras ienākumi jau pārsniedz kinoteātru kases ieņēmumus, kā arī tēriņus videokasešu un DVD nomai, tagad pēta iespēju paplašināt savu darbību pilnīgi jaunā un negaidītā vecuma diapazonā,” teica Heizs.