Cepumi ar preču zīmi “Selga” kļuvuši par Latvijas saldumu ražotāju otro veiksmīgāko produktu — “bestselleru” — līdzās pieprasītākajam produktam — šokolādes konfekšu izlasei “Laima asorti”.
Cepumi ar preču zīmi “Selga” kļuvuši par Latvijas saldumu ražotāju otro veiksmīgāko produktu — “bestselleru” — līdzās pieprasītākajam produktam — šokolādes konfekšu izlasei “Laima asorti”.
Katru mēnesi Baltijā pārdod vairāk nekā 1 miljonu paciņu cepumu “Selga”. Tas nozīmē, ka “Selga” ir visvairāk pārdotais konditorejas izstrādājums Baltijas valstīs.
Lietuvā “Selga” ir pieprasītāka nekā Latvijā. Šī gada 9 mēnešos Lietuvas tirgū realizēts par 6% vairāk šo cepumu nekā Latvijā. Ja līdz gada beigām pārdošanas dinamika Lietuvā saglabās līdzšinējo tempu, droši varēs teikt, ka šogad katrs Lietuvas iedzīvotājs iegādājies vismaz divas paciņas cepumu “Selga”.
Cepumu “Selga” aizsākumi meklējami pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados. 2002. gada vidū izveidoja jaunu modernu iesaiņojumu. Gada laikā izveidoti vēl trīs jauni produkti — ar īru krēma, šokolādes garšu un “Piparkūkas”. Līdz ar to šī produkta realizācija Latvijā šī gada 9 mēnešos pieaugusi par 40%. Izvērsta pārdošana Lietuvā un Igaunijā. Sākts eksports uz Vāciju, Somiju un Krieviju.
LAUKINET