Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+3° C, vējš 4.02 m/s, R vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Apvidus autotriālā kausi sadalīti

Pļaviņās noslēdzās sporta kluba “Mazozoli 4×4” un “Wess Motors” triāla kausa izcīņa apvidus autobraukšanā. Līderiem neveicas Triālā “Pļaviņu dolomīts” pēc iespējas ātrāk un precīzāk vajadzēja veikt četras īsas šķēršļu trases.

Pļaviņās noslēdzās sporta kluba “Mazozoli 4×4” un “Wess Motors” triāla kausa izcīņa apvidus autobraukšanā.
Līderiem neveicas
Triālā “Pļaviņu dolomīts” pēc iespējas ātrāk un precīzāk vajadzēja veikt četras īsas šķēršļu trases.
Neveiksmīgi sacensības sāka sporta automobiļu TR2 klases līderis Aivars Rutkis (VAZ Ņiva), jo pirmo triāla posmu viņš neizbrauca. Lēns trasē bija arī otrais labākais braucējs Gints Šmits (UAZ), turpretim labu braukšanas tehniku un ātrumu dolomīta akmeņu labirintā demonstrēja Arnis Pušs (UAZ), kurš iepriekš ar īpašiem rezultātiem nebija izcēlies.
Nākamajās trijās trasēs veiklāks bija Gints Šmits, tomēr apsteigt Arni Pušu sacensību kopvērtējumā viņam vairs neizdevās. Turpretim Aivaram Rutkim “Pļaviņu dolomīts” bija īsta melnā diena, jo sasniegt labu laiku neizdevās arī turpinājumā. Ar labāko laiku trešajā trasē Šmita un Puša duelī centās iejaukties Andris Kuzņecovs (Toyota Land Cruiser), tomēr augstāk par trešo vietu kopumā tikt nespēja.
Trase pārāk sarežģīta
Neveiksmīga diena bija arī TR3 klases līderim Arnim Namajunam (UAZ). Otrajā trasē viņam gan bija otrs labākais laiks, taču divās pēdējās Arnis finišu nesasniedza. Otrajā un trešajā distancē krietni izveicīgāks un ātrāks bija Edvīns Vansovičs (Nissan Patrol). Ceturto trasi veikt neizdevās nevienam TR3 klases dalībniekam, un organizatori atzina, ka izveidotais posms izrādījies par sarežģītu. Triāla “Pļaviņu dolomīts” vērtējumā aiz Vansoviča un Vīduša trešajā vietā ierindojās Vladislavs Bergmanis (UAZ), bet Arnim Namajunam nācās samierināties ar piekto vietu.
Standartautomobiļu grupā uz triāla kausa izcīņas pēdējo posmu nebija ieradies viens no favorītiem I. Amatnieks, un konkurenti to steidza izmantot. Gatis Auziņš (Land Rover Discovery) četru braucienu summā izcīnīja uzvaru, aizmugurē atstājot Uldi Mesteru (Land Rover Defender) un Egilu Simanovski (Jeep Wrangler).
Rutkis paliek, pārējie zaudē
Pēdējais posms diezgan būtiski ietekmēja triāla kausa izcīņas kopvērtējumu. TR2 klasē pēc punktiem Gints Šmits panāca Aivaru Rutki (abiem 15 punktu), taču, tā kā Rutkim bija labāki sasniegumi iepriekšējos posmos, saskaņā ar gada nolikumu par kausa ieguvēju triāla sezonas kopvērtējumā tomēr kļuva Aivars Rutkis. Gan pēdējās sacensībās, gan sezonā trešo vietu ieguva Andris Kuzņecovs (11 punktu).
Par triāla kausa īpašnieku TR3 klasē kļuva Edvīns Vansovičs (13 punktu), kurš līdz triālam “Pļaviņu dolomīts” bija tikai trešais. Arnim Namajunam (12 punktu) bija jāsamierinās ar otro vietu, bet trešais ar 9 punktiem kopvērtējumā palika Andris Gailis (UAZ).
Standartautomobiļu klasē ar uzvaru pēdējā posmā triāla kausa lielo balvu ieguva Gatis Auziņš (13 punktu), bet otro vietu spēja saglabāt Jānis Lūkins (11 punktu). Trešo balvu saņēma Egils Simanovskis (10 punktu).

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.