Kāds jaunjelgavietis raksta, ka 4. oktobrī Jaunjelgavas pirtī apmeklētājs paģībis, bet pirtī neesot tālruņa, lai izsauktu ātro medicīnisko palīdzību.
Kāds jaunjelgavietis raksta, ka 4. oktobrī Jaunjelgavas pirtī apmeklētājs paģībis, bet pirtī neesot tālruņa, lai izsauktu ātro medicīnisko palīdzību. Viss beidzies laimīgi, tūlīt ieradies arī pirts saimnieks Vilis Mackēvičs. Jaunjelgavietis sašutis, ka pirtī nav tālruņa.
“Staburags” noskaidroja, ka pirtī tālruņa patiesi nav. Toties tās saimniekam Vilim Mackēvičam ir mobilais tālrunis, un viņš vienmēr pirts dienās turpat ir. Pirms pirts remonta tālrunis bijis, bet tagad, kad par tā abonēšanu diezgan dārgi jāmaksā un pirts darbojas tikai divreiz nedēļā, tālruņa nav.
Pirts apmeklētājiem gan pašiem vajadzētu zināt, ja nav labi ar sirdi, karstā pirtī nav jāiet. Ātrā palīdzība acumirklī pirtī nevarētu ierasties, tāpēc par veselību vairāk jādomā pašiem, nevis jāvaino pirtnieks.