Kāda aizkraukliete, kura nevēlas, lai min viņas vārdu, grib noskaidrot, kāpēc autobuss no Aizkraukles uz dzelzceļa staciju atiet pulksten 6.30, ja vilciens iet pulksten 6.50?
Kāda aizkraukliete, kura nevēlas, lai min viņas vārdu, grib noskaidrot, kāpēc autobuss no Aizkraukles uz dzelzceļa staciju atiet pulksten 6.30, ja vilciens iet pulksten 6.50? Kāpēc cilvēki, kuri regulāri brauc ar autobusu, piemēram, uz Rīgu, nevar nopirkt mēnešbiļeti? Kāpēc viens no autobusiem, kuri pulksten 6.30 dodas uz Rīgu, nevar braukt kā ekspresis bez pieturām?
–– Vilcienu saraksts mainās ļoti bieži, –– skaidro Aizkraukles autotransporta uzņēmuma direktors Pauls Vizbelis. –– Tāpēc nolēmām, ka autobuss, kurš pasažierus no pilsētas ved uz dzelzceļa staciju, kursēs pēc noteikta intervāla. Šis autobusu kustības saraksts nemainīsies. Pasažierim tikai jāizvēlas, kurš ir izdevīgākais laiks braucienam uz dzelzceļa staciju. Autobusu kustības intervāls ir aptuveni 30 minūšu. Turklāt no autobusu stacijas uz dzelzceļa staciju var aizbraukt arī ar citiem autobusiem, kuri dodas, piemēram, uz Koknesi, Bebriem, Iršiem vai Pļaviņām.
Citi autobusu pasažieru pārvadātāji jau izmēģinājuši ieviest mēnešbiļetes un atzinuši, ka tās nav izdevīgas. Mēnešbiļete nevar būt parasts papīra gabaliņš. Tai jābūt ar fotogrāfiju un pietiekami drošai pret viltošanu. Šāda dokumenta izgatavošana ir dārga, un rezultātā pirkt mēnešbiļeti būtu neizdevīgāk nekā iegādāties biļeti katram braucienam. Biļete līdz Rīgai mūsu uzņēmuma autobusos ir viena no vislētākajām. Piemēram, uzņēmuma „Nordeka” autobusos biļete no Aizkraukles līdz Rīgai maksā Ls 1,25, bet mūsu autobusos –– latu.
Protams, mēs būtu ieinteresēti izveidot ekspreša maršrutu no Aizkraukles līdz Rīgai, taču nav iespējams precīzi prognozēt pasažieru daudzumu. Var veidoties situācija, ka ekspresis līdz Rīgai brauc pustukšs, bet otrs autobuss ir pārpildīts. Ļoti daudzi pasažieri brauc tikai līdz Ogrei. Tāpēc uzskatu, ka pašreizējā situācija ir visoptimālākā kā no pasažieru, tā arī pārvadātāju viedokļa.