Vai reklāma vairo Eiropas Savienības atbalstītāju skaitu? Ilze Aizkrauklē –– Reklāma, kura rādīta līdz šim, ir ļoti zemas kvalitātes.
— Vai reklāma vairo Eiropas Savienības atbalstītāju skaitu?
Ilze Aizkrauklē
–– Reklāma, kura rādīta līdz šim, ir ļoti zemas kvalitātes. Tā vairāk atbaida, nevis mudina balsot par Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā. Mani visvairāk kaitina reklāma, kurā redzama dūšīgā lauku sieva skrienam pāri laukam un saucam: „Eiropa!”.
Andris no Jaunjelgavas
— Nē. Reklāma nebūt nav nozīmīgākais faktors, kurš nosaka izvēli. Daudz svarīgāk ir izskaidrot, kas būs labāk, bet kas sliktāk pēc iestāšanās Eiropas Savienībā. Pie tam reklāmu sāka demonstrēt pārāk vēlu.
Annas kundze Iršos
–– Manuprāt, reklāma, ko pašlaik rāda, tikai jauc cilvēkiem prātu. Trūkst konkrētības. Ja kāds ko mēģina skaidrot, tad tik sarežģīti, ka vienkāršs cilvēks neko nevar saprast. Šīs prāta jaukšanas dēļ vēl arvien nevaru izlemt, kā balsot.