Patērētāju tiesību aizsardzības centrā šī gada piecos mēnešos sliktas preču kvalitātes dēļ iesniegtas 87 sūdzības par 17 448 latiem.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) šī gada piecos mēnešos sliktas preču kvalitātes dēļ iesniegtas 87 sūdzības par 17 448 latiem.
Lielākā daļa — 74 sūdzības kopsummā par 6355 latiem — atrisinātas par labu sūdzības iesniedzējam, divas sūdzības par 236 latiem atzītas par nepamatotām, bet viena sūdzība 40 latu vērtībā atsaukta.
Visvairāk sūdzību — 43 kopumā par 1912 latiem — iesniegtas par apavu neatbilstīgu kvalitāti, no tām 42 sūdzības kopumā par 1872 latiem bijušas pamatotas.
PTAC apkopotā informācija liecina, ka 10 sūdzību ar kopējo vērtību 1366 lati iesniegtas par sliktu elektropreču kvalitāti, no tām astoņas sūdzības 409 latu kopvērtībā atrisinātas par labu iesniedzējam.
Saistībā ar dažādām citām precēm iesniegtas 25 sūdzības par 13 587 latiem, no kurām 16 sūdzību par kopējo summu 3497 lati atzītas par pamatotām.
Šī gada piecos mēnešos PTAC saņemts 310 iesniegumu un sūdzību, no tām lielākā daļa Rīgā — 219 sūdzību.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) šī gada piecos mēnešos iesniegta 71 sūdzība par sliktu pakalpojumu kvalitāti Ls 9249 kopvērtībā.
17 sūdzību iesniegts par īri un komunālajiem pakalpojumiem, viena sūdzība — par energoapgādi, bet 44 sūdzības Ls 6170 kopvērtībā — par dažādiem citiem pakalpojumiem. Divas sūdzības Ls 669 kopvērtībā iesniegtas par pakalpojumiem, kas saistīti ar tūrismu.
Par nepamatotām PTAC atzinis septiņas sūdzības Ls 929 kopvērtībā, savukārt par pamatotām atzītas 26 sūdzības Ls 5048 kopvērtībā.
Līdz šī gada 1. jūnijam 30 sūdzību PTAC bija nosūtījis izskatīšanai citām institūcijām.