Skolēni lasa, bet neizprot izlasīto. Tāpat ir pasliktinājies vārdu krājums un vārdu izpratne. Senāk bērni lasīja labprāt un līdz ar to viņiem bija plašāks vārdu krājums. Šobrīd tas ir ļoti sašaurinājies. Tagad, lasot tekstu, daudzus vārdus nesaprot, līdz ar to neizprot visu tekstu. Uztver tikai galveno domu, neuztverot nianses. Agrāk bija tā, ka klasē izlasījām pāris pasakas, un vēlāk viņi devās uz bibliotēku, ņēma grāmatu un lasīja tālāk. Šobrīd ieinteresēt ir ļoti grūti. Uz bibliotēku aiziet tikai daži. Līdz ar to šie bērni vārdu jēgu neizpratīs. Mūsdienās ir pieejamas e-grāmatas, kuras varētu lasīt telefonā, bet viņi to vietā izvēlas spēlēt spēles. Arī mācību stundas laikā kopīgi lasījām “Lāčplēsi” e-grāmatā, un uzdevums bija pabeigt lasīt mājās.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.