Piektdiena, 15. augusts
Zenta, Dzelde, Zelda
weather-icon
+25° C, vējš 3.9 m/s, D vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Nodos kapitālajam remontam un modernizācijai pirmos dīzeļvilcienus

Maijā tiks sākta pirmā modernizācijai nodotā dīzeļvilcienu sastāva
izjaukšana un apsekošana, kam sekos tā kapitālais remonts un
atjaunināšanas darbi, ekspresintervijā biznesa portālam “Nozare.lv”
norāda AS “Rīgas Vagonbūves rūpnīca” (RVR) valdes priekšsēdētājs Gatis
Kamarūts.

Viņš skaidro, ka pie visiem vilcienu sastāviem strādās visi trīs
pilnsabiedrības uzņēmumi – AS “VRC Zasulauks”, AS “Daugavpils
Lokomotīvju remonta rūpnīca” un AS “Rīgas Vagonbūves rūpnīca”, kuri
vienotā piedāvājumā uzvarēja dīzeļvilcienu modernizācijas iepirkumā. Pa
kārtai vagoni būšot visu trīs pārstāvju pārziņā. Sāksies darbi Zasulaukā
un arī tiks pabeigti Zasulauka depo. Pa vidu tie būs gan Rīgas
Vagonbūves rūpnīcā, gan Daugavpilī.

Vispirms esot noritējuši projektēšanas darbi, tad tikšot veikts
vagonu un sastāvu kapitālais remonts ar kalpošanas termiņa pagarināšanu,
un tai seko modernizācija. Kalpošanas termiņš tiks pagarināts par 20
gadiem.

Uzņēmuma vadītājs skaidro, ka interjers vagonos būs 100% jauns, arī
vilcienu sastāvu vadības sistēmas būšot pilnīgi jaunas. No vecā vilciena
pāri palikšot virsbūve, izņemot kabīnes daļu, kas būšot jauna. Sakabe,
ar kuru savieno divus vagonus, savukārt tiks remontēta.

Gala termiņu fakts, ka līgums tika parakstīts nedaudz vēlāk, nekā
plānots, neietekmēšot, taču iekšēji termiņi varot mainīties. “Patlaban
nav nekādu tādu apstākļu, kas radītu mums nopietnas problēmas,” skaidro
Kamarūts.

Uzņēmuma vadītājs arī uzsver, ka, mainoties kreditoram no
likvidējamās “Latvijas Krājbankas” uz jebkuru finanšu vai stratēģisko
investoru, ieguldot līdzekļus saistību restrukturizācijā, nepārprotami
tiks saglabāta uzņēmuma darbība, nodrošinot gan esošo pasūtījumu
izpildi, gan jaunu piesaisti, tādējādi saglabājot arī darbavietas.

Visu ekspresinterviju var lasīt “Nozare.lv” sadaļā “Viedokļi, intervijas”.

Kā ziņots, vilcienu modernizācija tiks veikta par 21,978 miljoni
eiro. Pirmā modernizācijai nodotā sastāva modernizēšanai tiek dotas 180
dienas, pārējo sastāvu modernizēšanai – katram 150 dienas. Kopumā tiks
modernizēti pieci trīs vagonu sastāvi un viens četru vagonu
dīzeļvilciens, kopā 19 vagoni. 2015.gada novembrī plānota pēdējā sastāva
saņemšana no iepirkuma uzvarētājiem.

Maija vidū paredzēts izsolīt 100% AS “Rīgas Vagonbūves rūpnīca”
akciju, kuras ir ieķīlātas par labu likvidējamajai AS “Latvijas
Krājbanka”, liecina publicētais paziņojums par izsoli.

Akcijas paredzēts pārdot kā kustamās mantas lietu kopību kopā ar
“Latvijas Krājbankai” piederošajām prasījuma tiesībām pret RVR 14 109
420,08 eiro apmērā.

100% RVR akciju izsoles sākumcena ir 4,5 miljoni eiro, kas nav apliekami ar pievienotās vērtības nodokli.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri