No šodienas līdz 20.februārim vairāki uzņēmumi rīkos atvērto durvju dienas vidusskolu, arodskolu un augstskolu jauniešiem, lai parādītu reālās darba tirgus perspektīvas un dotu iespēju iepazīt nozares un uzņēmumus Latvijā, aģentūru LETA informēja projekta vadītāja Marina Skļara.
Ekskursiju gaitā jaunieši iepazīsies ar uzņēmumu vadību un darbiniekiem, aplūkos uzņēmuma telpas un tiks iepazīstināti ar ražošanas procesu. Uzņēmumu apmeklējumiem pieteikušies ir jau vairāk nekā 5000 jauniešu, kuri dosies pie uzņēmumiem Rīgā un dažādos Latvijas reģionos.”Šobrīd Latvijā strauji sarūk brīvo vakanču skaits un gandrīz katrs desmitais absolvents ir bezdarbnieks, bet jaunieši ir apjukuši,” uzsver projekta autori, “valsts līmenī nenotiek ievērojami pasākumi izglītības veicināšanā, lai nodrošinātu valsts nākotnes labklājību, tādēļ šobrīd uzņēmumiem un jauniešiem pašiem jāmeklē veidi, kā satikties, izprast un izvēlēties sev piemērotāko profesiju un darba vietu.”Piecu dienu laikā jaunieši apmeklēs “AirBaltic Corporation”, “Swedbank”, “Rimi Latvia”, “Grindeks”, “Severstaļlat”, “Binderu”, “Aldari”, “Rīgas siltumu”, “Scania Latvia”, “RE&RE”, Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministriju, “Mediju namu”, “Merku”, “Privatbank”, “Dienas Biznesu”, “Lexel Fabrika”, “IF Latvia”, “Vision Express Baltija”, “Latvijas Dzelzceļu”, “Pasažieru vilcienu”, Iekšlietu ministriju, “Hanzas Maiznīcas”, “Maxima Latvija”, “Balstu”, “Exigen Services Latvia”, “Konekesko Latvija” (“Kesko Agro Latvija”), “RedCats”, “Lāčplēša alus darītavu”, “Empower”, “Latfood”, “Latvijas gaisa satiksmi”, “Draugiem.lv”, “Cido grupu”, “Rīgas ūdeni”, “ERGO Latvia”, “RUUKKI Latvija”, “Nacionālo Būvkompāniju apvienība”, Jūrmalas pilsētas domi un Alises Rozes Mākslas dizaina studiju mācību centru.