
Daudzi autovadītāji, lai Aizkrauklē apbrauktu remonta dēļ slēgto Dārza ielu, izmanto Dzelzceļa un Tilta ielu, kas klāta ar betona plāksnēm un ir diezgan sliktā stāvoklī — ļoti bedraina. Vai pašvaldībai nevajadzētu parūpēties par saviem cilvēkiem un aizlāpīt bedres Dzelzceļa ielā, lai būtu drošāka braukšana?
Protams, nokļūšanai Enerģētiķu ielā var izmantot Torņu ielu, bet tā nu ir, ka cilvēki izvēlas tuvākos ceļus un brauc pa Dzelzceļa ielu. Kādas ir prognozes, cik ilgi vēl būs slēgta Dārza iela?
“Pašvaldībai ir zināms Dzelzceļa ielas stāvoklis. Tās segums ir ļoti nolietojies. Remontdarbi līdz šim netika veikti, lai taupītu finanšu līdzekļus, jo bija plānots uzsākt Pļaviņu HES pārgāznes būvdarbus, kuru laikā šī iela tiktu slēgta. Šobrīd ielā ir daudz bedru, tostarp arī dziļas, taču pilnvērtīga to labošana prasītu ievērojamus finanšu līdzekļus — aptuveni tikpat, cik nepieciešams visu Aizkraukles ielu uzturēšanai kopumā. Savukārt būvdarbi Dārza ielā norit saskaņā ar plānu, un būvnieks prognozē, ka satiksme tajā varētu tikt atjaunota novembrī. Lūdzam iedzīvotājus būt saprotošiem un līdz novembrim iebraukšanai un izbraukšanai no Aizkraukles izmantot Torņu un Jaunceltnes ielu. Pateicamies par izrādīto sapratni!” atbild Aizkraukles pilsētas un pagasta pārvaldnieks Aigars Zīmelis.
Sagatavoja A. Grīnvalde-Iruka