Lai ikdienā saņemtu nepieciešamos pakalpojumus un nodrošinātu citas iespējas, digitālās prasmes ir arvien svarīgākas visās dzīves jomās. Tās cilvēkiem ir dažādas, tāpēc svarīgi apgūt jebkurā vecumā. Kādas ir cilvēku digitālās prasmes?
JĀNIS KROPS, “Swedbank” mediju attiecību vadītājs
— Ja raugāmies uz digitālo pakalpojumu lietotājiem jeb digitāli aktīvajiem klientiem, tad no vairāk nekā 900 000 “Swedbank” klientiem, nedaudz vairāk par 800 000 ir digitāli aktīvi. Protams, digitālie kanāli ir dažādi, piemēram, ap 650 000 izmanto bankas mobilo lietotni, bet pārējie citus digitālos rīkus, piemēram, lieto “podziņtelefonus” vai vienkārši izvēlas internetbankas web versiju. Protams, lielākie izaicinājumi izmantot tehnoloģijas ir vecākā gada gājuma cilvēkiem, tomēr nevar apgalvot, ka tieši vecākie klienti nespētu kaut ko paveikt digitāli. Kad “Swedbank” pārgāja no kodu kartēm uz kodu kalkulatoriem/Smart-ID, tad bieži vien lielākās problēmas iemācīties jaunās lietas bija klientiem vecuma grupā 55+. Iespējams,
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.