Šomēnes uzņēmums “Orkla Latvija” mediju pārstāvjiem sagādāja iespēju paviesoties zīmola “Laima” ražotnē Ādažos. Konkrētajā dienā ražošanas līnijās tapa daudzu iecienītā konfekte “Serenāde”. Lai arī visam konfektes izgatavošanas procesam nebija iespējas izsekot, daļējs priekšstats par to izveidojās.
Medijiem, kas ir “Orkla Latvija”, stāstīja Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore, Dana Smorocka, Inovāciju un ilgtspējas departamenta direktore, Edgars Kapteinis, inovāciju tehnologs, un Maija Luksa, Kvalitātes departamenta vadītāja.
Drīz arī cepumus un vafeles gatavos Ādažos
“Orkla” grupa ir plaša patēriņa zīmolpreču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums Skandināvijas valstīs un Baltijā, kā arī daļēji Centrāleiropā. Pārstāvniecība ir arī Indijā. Grupai ir vairāk nekā 100 ražotņu, un tajās strādā vairāk nekā 21 tūkstotis darbinieku. Grupā apvienoti 300 dažādi zīmoli. “Orkla” vēsture sākās pirms vairāk nekā 300 gadiem. Latvijā “Orkla” ienāca 2004. gadā, kad iegādājās zīmolu “Spilva”. Lielākais darījums Latvijā — 2014. gadā, iegādājoties “NP Foods”, kurā toreiz bija “Laima”, “Staburadze”, “Selga” u. c. Uzņēmums Latvijā pārstāv arī Igaunijā labi zināmo saldumu zīmolu “Kalev”.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.