Dzīve starp kamerām un stereotipiem. “Ģimene burkā”: skrīveriešu dzīve aiz kadra
07:2229.06.2025
Ginta Grincēviča
2172
Dalies:
Skrīverieši Sintija un Guntis Rūzes ir skolotāji un daudzbērnu ģimenes vecāki. Nesen viņi piedalījās realitātes šovā “Ģimene burkā”, kura laikā ļāvuši ieskatīties savā ikdienā, attiecībās un izaicinājumos. Sarunā viņi atklāj, kā dalība šovā uzlabojusi ģimenes dzīvi, ar kādiem sabiedrības stereotipiem jāsaskaras skolotājiem un kāpēc baznīcas kāzas vēl gaida savu īsto brīdi. Lielākoties saruna notiek ar Sintiju, taču arī Guntis ir klāt un papildina sievas sacīto gan ar galvas mājieniem, gan ar kādu vārdu.
Paņem otrajā piegājienā
— Kas pamudināja pieteikties dalībai realitātes šovā?
— Realitātes šovu “Ģimene burkā” skatos jau vairākus gadus, tāpat kā šovu “Slavenības. Bez filtra”. Vakaros gribas “atslēgt smadzenes” ar ko vieglāku — vienkāršu saturu. Pirms kādiem trim gadiem vīram teicu — mēs taču arī varētu tā piedalīties! No sākuma tas bija joks, bet nolēmām pamēģināt un aizsūtījām pieteikumu — mūs nepaņēma. Šogad nolēmām mēģināt vēlreiz. Saņēmām zvanu — raidījuma pārstāvji gribēja atbraukt, paskatīties, kā mēs jūtamies kameras priekšā, kā dzīvojam. Šovā vajadzīgi atraktīvi, nepiespiesti, dinamiski cilvēki. Mēs tādi esam, bet lielas cerības neloloju — konkursos man parasti neveicas, bieži palieku otrajā vietā. Bet šoreiz — izdevās! Kad saņēmu zvanu no raidījuma pārstāvjiem, biju ļoti priecīga. Šajā dzīves posmā gribējās izmēģināt kaut ko jaunu, aizraujošu un neierastu. Bija patīkami, ka producenti mūsos kaut ko saskatīja.
— Lēmumu atklāties cilvēkiem caur televīzijas ekrānu pieņēmāt kopā ar meitām?
— Jā, izlēmām kopā. Ieliku informāciju ģimenes čatā, un notika balsojums. Nolēmām pamēģināt un devāmies šajā avantūrā.
— Kameru klātbūtne nemulsināja?
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.