VALLE. 1. februārī, paplašinot valsts pakalpojumu pieejamību, darbu sāk deviņi jauni Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centri (VPVKAC). Viens no tiem ir Valles pagasta bibliotēkā.
Katrā vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotājiem ir pieejama datorizēta darba vieta, lai varētu pieteikt portālā latvija.gov.lv pieejamos pakalpojumus, kā arī ir nodrošināts VPVKAC darbinieka atbalsts šo pakalpojumu pieteikšanā. Tāpat vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji var pieteikt pieprasītākos Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauksaimniecības datu centra un Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus “pilnvarotā e-asistenta” risinājumā, tas ir, pakalpojumu pēc klienta pilnvarojuma portālā Latvija.lv piesaka VPVKAC darbinieks. Atsevišķus pakalpojumus uz vietas var pieteikt papīra formā, šādus pieteikumus VPVKAC darbinieks sistēmā nosūta atbildīgajai iestādei. Vallē klientu centrs atvērts pirmdienās un ceturtdienās no pulksten 11 līdz 18, otrdienās un piektdienās — no pulksten 10 līdz 17.
Reklāma