Otrdiena, 12. augusts
Vizma, Klāra
weather-icon
+14° C, vējš 1.69 m/s, R vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Biroja krēsli apmeklētājiem — ko ņemt vērā to iegādē

Uzņēmuma
vizītkarte ir ne tikai tās darbinieki, bet arī dažādu elementu
kopums – biroja fasāde, darbinieki un pat uzgaidāmās telpas vai
biroja krēsli, kurās tiek uzņemti apmeklētāji. Kaut arī var
šķist, ka biroja krēsli ir nenozīmīgs vai mazāk svarīgs
interjera priekšmets biroja telpā, tā nebūt nav- krēsli
apmeklētājiem var radīt arī diskomfortu un neērtības sajūtu,
tādēļ ņem vērā ierosinājumiem dažus padomus, kurus minēsim
tālākajā rakstā.

Interjers

Biroja
krēsli apmeklētājiem uz pirmo acu skatienu nav svarīga interjera
sastāvdaļa, tomēr krēslu iegādē nenovērtē par zemu to
iekļaušanos kopējā telpas konceptā. Biroja krēslus vispirms jau
izpēti pēc to krāsu toņu pielāgošanos pārējai telpai.
Vislabāk, protams, ir pirkt krēslus ar neitrālu vai klasisku
krāsu – melnus, pelēkus vai zilus, bet tas neizslēdz citu krāsu
iespējas, kas var atsvaidzināt klientu un apmeklētāju uzņemšanas
telpu.

Izvēloties
krēslus, pievērs uzmanību arī detaļām- vai birojā ir metāla
detaļas vai koka? Varbūt mazas nianses var likt pamanīt un atrast
labus, kvalitatīvus krēslus, bet ar savu odziņu, kas papildina
esošo telpu. Šādas mazas nianses gala rezultātā var radīt
lielisku uzņēmuma telpu, kas var kalpot kā mājīguma un labas
priekšsajūtas vizītkarte.

Komforts
jeb ērtības

Ja
biroja specifika ir, ka klientiem vai apmeklētājiem ir jāuzgaida,
tad krēsliem ir jābūt ērtiem. Uzņēmumam ir jāņem vērā
faktors, ka tikmēr, kamēr klients gaida savu vizītes laiku, tas
var pievērst uzmanību esošajām detaļām – it īpaši, ja šim
cilvēkam būs kāds ilgāks laiks jāuzgaida.

Ja
krēsls būs neērts, tad gaidīšanas laiks var kļūt neizturami
ilgs un mokošs, ko noteikti neviens uzņēmums nevēlas kā savu
apmeklētāju pirmo iespaidu. Pievērs uzmanību arī tam vai
izvēlies saviem klientiem uzgaidāmā telpā dīvānu, vai krēslu –
ērtāk tomēr būtu krēsls, jo, ja liksi klientam apsēsties
zemākās mēbelēs, tas var radīt nelielu diskomfortu ceļoties
kājās. Dīvāni ir atpūtas mēbeles, kuras varam izmantot vairāk
savā mājas vidē, ne biroja klientu telpā.

Kaut
šķiet, ka kas tad tur tāds – tas ir tikai krēsls klientiem, tomēr
nekomfortabli biroja krēsli var būtiski iespiesties apmeklētāja
atmiņā. Mūsdienās, kad ir tik liela konkurence – svarīga ir
jebkura nianse, neviens uzņēmums negribētu satikties ar savu
klientu, kurš ir gaidījis nemājīgā, neērtā vidē, kas tam ir
likusies mūžība un, ka tas ir kļuvis nedaudz pat īgns.

Ērtību
līmenis un komforts izvēloties saviem apmeklētājiem krēslus, ir
arī cieņa pret tiem un zīme, ka par tiem tiek domāts.

Kopšana

Izvēloties
biroja krēslu apmeklētājiem, padomā arī dažus soļus uz
priekšu – vai krēslus būs viegli kopt un vai to materiāls ātri
nebojājas. Krēslu izvēlei vari arī ņemt vērā, kāda ir
apmeklētāju plūsma, ja tā ir liela, tad noteikti derētu padomāt
par visvieglāk kopjamiem krēsliem un toņiem, kuri neprasa
papildu aprūpi ik dienu.

Izvēloties
krēslus apmeklētājiem, ņem vērā, ka, ja to plūsma ir
intensīva, tad arī tīrīšana un kopšana būs jāveic bieži.
Papildus būs jāsarūpē arī kvalitatīvi tīrīšanas līdzekļi
apkopējām, tātad pērciet krēslus, kas neliks ar to kopšanu un
tīrīšanu mocīties darbiniekiem, kas būs uzņēmušies rūpes par
tīrību.

Attīstītā
mūsdienu vidē cilvēks savu attieksmi projicē caur ķermeni,
dažkārt zemapziņā tas iesakņojas un cilvēks neapzinās, kāpēc
palicis niķīgs, vai sāk justies slikti. Radīt pozitīvu, gaišu
telpu ar kuru pasakiet klientiem, ka tie tiek gaidīti, ir laba
uzņēmuma prioritāte. Šodien mums ir gadsimts, kad varam
izvēlēties daudzus dizaina knifiņus, dažādas detaļas un krāsas,
tāpēc nebaidies meklēt vislabāko risinājumu savam birojam!

Staburags.lv bloku ikona Komentāri