Ceturtdiena, 21. augusts
Janīna, Linda
weather-icon
+13° C, vējš 2.24 m/s, D-DR vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

“VIRŠI-A” degvielas uzpildes stacijās būtiski pieaug kafijas un ātro uzkodu pārdošanas apjoms

Apmeklējot
degvielas uzpildes stacijas (DUS), klienti arvien biežāk izvēlas
iegādāties ne tikai degvielu, bet arī citu, ar degvielu nesaistītu
produkciju. Par to liecina lielākā pašmāju degvielas tirgotāja
“VIRŠI-A” apkopotie dati par pārdošanas apjomu 2015. gada
pirmajā pusē pārtikas un nepārtikas preču grupās.


Salīdzinājumā
ar pērno gadu, 2015. gada pirmajā pusē lielākais kāpums novērots
kafijai un kafijas dzērieniem, kuru pārdošanas apjoms pieaudzis
par 62%. Tāpat būtisks kāpums pārtikas preču kategorijā bijis
ātrajām uzkodām, kuru pārdošanas apjoms pieaudzis par 54% un
smalkmaizītēm, kuru pārdošanas apjoms palielinājies par 47%.

Arī
nepārtikas preču grupā novērojami būtiski pārdošanas apjomu
kāpumi – par 38% palielinājies pārdotais auto preču skaits, kā
arī par 36% pieaudzis pārdošanas apjoms saimniecības precēm.
Tāpat klienti par 30% vairāk degvielas uzpildes stacijās
izvēlējušies iegādāties apdrošināšanas pakalpojumus.


Turpina
Jānis Riekstiņš, AS „VIRŠI-A” valdes priekšsēdētājs:
“Degvielas
uzpildes stacijas mūsdienās vairs nav tikai vieta, kur iegādāties
degvielu. Tā ir vieta, kas nodrošina klientus ar plašu ikdienā
nepieciešamo preču un pakalpojumu klāstu. Esam novērojuši
tendenci, ka klienti, iegādājoties degvielu, visbiežāk iegādājas
kafiju, kas atspoguļojas arī 2015. gada pirmās puses pārdošanas
apjomu rezultātos. Šie rezultāti apliecina, ka kafija ir viens no
pieprasītākajiem produktiem mūsu degvielas uzpildes stacijās. Arī
ātrās uzkodas kļūst par autovadītāju ikdienas sastāvdaļu, jo
tās tiek ātri pagatavotas un ir ērti paņemt līdzi, atrodoties
ceļā.”

Analizējot
faktorus, kas ļāvuši būtiski palielināt pārdošanas apjomus
kafijai un kafijas dzērieniem pēdējā pusgada laikā, Riekstiņš
norāda, ka tas galvenokārt saistīts ar jaunākās paaudzes kafijas
aparātu uzstādīšanu DUS tīklā, kā arī atpūtas zonas
ieviešanu vairumā DUS, lai klienti nesteidzīgi var izbaudīt
kafiju un ieturēt maltīti.

Par
uzņēmumu

Šogad
„VIRŠI-A” atzīmē 20 gadu jubileju darbībai Latvijas degvielas
tirdzniecības nozarē, kuru laikā uzņēmums ir kļuvis par lielāko
un pieredzes bagātāko pašmāju degvielas tirgotāju. Šobrīd
„VIRŠI-A” tīklā ir 55 DUS, no kurām 51 ir pilna servisa, un
tajā strādā vairāk nekā 360 darbinieki visos Latvijas reģionos.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri