Aizkraukliete Veronika Šķiltere “Staburagam” pastāstīja par sabojāto iepirkšanos lielveikalā “Maxima” Skolas ielā. “Ja, iepērkoties šajā veikalā, neskaiti līdzi katru santīmu, tad pirkumu čeks vienmēr sagādā pārsteigumu,” teic aizkraukliete.
“Pagājušajā sestdienā abi ar vīru iegriezāmies veikalā “Maxima” Skolas ielā. Līdz ar citām precēm, iegādājāmies arī divas pieclitru pudeles dzeramā ūdens. Veikalā bija divu cenu ūdens — pa 32 un 38 santīmiem. Pirkām lētāko. Diemžēl pie kases katrai kases aparātā ievadītajai summai līdzi nesekoju, tāpēc mājās, pārskatot čeku, biju pārsteigta. Izrādās, esam nopirkuši vienu ūdens pudeli par Ls 0,32, bet par otru samaksājuši divreiz pa Ls 0,38. Tātad nopirkām nevis lētāko ūdeni, bet par divām pudelēm samaksājām tik, cik nāktos par trijām. Saprotu, ka visiem gadās kļūdīties, tomēr šī nav pirmā reize, kad par pirkumu pārmaksājam. Šajā veikalā ir arī nocenoto produktu plaukts, reizēm nopērku nocenoto pienu, kas lieliski der pankūkām. Tomēr arī par to čekā redzama pilna summa, nevis tā, kas norādīta nocenoto produktu plauktā. Veikala vadītāja gan sacīja, ka pārmaksātos santīmus man atdos atpakaļ. Skaidrs, ka es neesmu vienīgā šāda pircēja, tāpēc domāju, ka tā ir sistēma, nevis daži gadījumi,” pārliecināta aizkraukliete.
Lielveikala “Maxima” Skolas ielā vadītāja Svetlana Kiseļova skaidro: “Visas neskaidrības, pārpratumus un kļūdas var labot. Ja kādam pircējam ir pamatotas pretenzijas vai iebildumi, vienmēr atrisinām situāciju. Nav tā, ka pircēju neuzklausām. Ja ir saglabāts pirkuma čeks un gadījusies kāda kļūda, vienmēr atdodam pārmaksāto vai kļūdaini aprēķināto summu. Šīs pārrēķināšanās ir tikai kasieru neuzmanības dēļ — darba daudz, gribas ātrāk apkalpot pircējus, lai neveidotos rindas.”