Kad laikraksta ”Staburags” šīgada 10. februāra numurā izlasīju Imanta Kaziļuna rakstu ”Pusgadu brauksim pa apvedceļu”, man pat prātā nevarēja ienākt, ko tas praktiski nozīmēs dabā, jo pa šo apvedceļu, gan slikti koptu, esmu braucis neskaitāmas reizes. Tiesa, no lasītā nekļuva skaidrs, kāpēc četri balsti (cik to ir pavisam?), kas ”savu laiku nokalpojuši”, netiks nojaukti, bet tikai saīsināti par 40 centimetriem? Kāpēc tad darbi izstiepti pusgada garumā un sākti ziemas vidū, ja tos varētu veikt vasarā?
Pa apvedceļu man pašam nācās braukt 27., 28. februārī un 1. martā. Savā pusgadsimtu garajā autovadītāja praksē pa tik sliktu ceļu es braucu pirmo reizi mūžā, un izjūtas, sēžot mašīnā, grūti aprakstīt — kaut kas līdzīgs šļūkšanai pa veļas dēli vai sēdēšanai uz elektriskā krēsla, nerunājot nemaz par kaitējumu transporta līdzeklim.Likumsakarīgi 28. februāra ”Staburagā” bija publicēts Jāņa Ozoliņa raksts ar ceļu kopēju un tilta būves vadītāju atrunāšanos un ne visai pārliecinošiem solījumiem situāciju normalizēt. Dīvains ir V. Zmigļa apgalvojums, ka puse no 30 tūkstošu latu apvedceļa sakārtošanai jau izlietoti. Braucot to nu nekā nevar konstatēt. Nekorekts ir arī viņa apgalvojums, ka brīvdienās apbraucamais ceļš tiks sakārtots, jo svētdienas vakarā te vēl nekas nebija mainījies. Varbūt Zmigļa kungs bija domājis kādas citas brīvdienas?Komiska ir apvedceļa sākumā novietotā ātrumu līdz 50 kilometriem stundā ierobežojošā ceļa zīme, jo ātrāk par 10 km stundā te pie labākās gribas nevar pabraukt. Šīs zīmes vietā interesantāks būtu satiksmes ministra Aināra Šlesera ierastais pašreklāmas stends ar atvainošanos par braucējiem sagādātajām neērtībām un pēdējo pašrocīgo parakstu ministra amatā.
No redakcijas”Staburags” pārbaudīja apvedceļu otrdien un secināja, ka situācija ir krietni uzlabojusies. Ceļa brauktuvei uzbērtas šķembas, un bedres vairs nav tik jūtamas. Nav gan zināms, cik ilgi tā būs. Kādai mašīnai brauciens pa apvedceļu, iespējams, lielākā ātrumā, tomēr bijis liktenīgs — pārsista eļļas tvertne. Par to liecināja eļļas sliede vairāku desmitu metru garumā.