Pirmdiena, 11. augusts
Brencis, Audris, Inuta, Audra
weather-icon
+13° C, vējš 2.59 m/s, R-ZR vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Iesniegumu pilns skapis

“Staburaga” redakcijā vērsās Kokneses pagasta iedzīvotājs (uzvārds zināms), kuru  neapmierina ar SIA “Kokneses komunālie pakalpojumi” darbs.

— No gada sākuma “Kokneses komunālajiem pakalpojumiem” esmu iesniedzis vairākus iesniegumus, uz kuriem līdz šim neesmu saņēmis atbildes. Pirmo iesniegumu nosūtīju jau 7. janvārī, 20. janvārī uzrakstīju atgādinājumu. Otru iesniegumu nodevu 30. janvārī, atgādinājumu uzrakstīju 18. februārī, bet līdz šim laikam no šī pašvaldības uzņēmuma neesmu saņēmis nekādu atbildi. Tad devos  pie uzņēmuma vadītāja Armanda Preisa, lūdzot skaidrojumu — kāpēc iestāde neatbild uz maniem iesniegumiem? Preisa kungs man atbildēja, ka viņam ar šādiem iesniegumiem esot pilns skapis. Zinu, ka uz iedzīvotāju vēstulēm valsts un pašvaldību iestādēm jāatbild piecpadsmit dienu laikā. Nesaprotu, ko šādā situācijā darīt un kur vērsties, ja pašvaldības uzņēmumu vadība ignorē savus iedzīvotājus? “Kokneses komunālo pakalpojumu” rīkotājdirektors Armands Preiss skaidro:— Uz iedzīvotāju iesniegumiem cešamies atbildēt gan rakstiski, gan mutiski. Konkrētajā gadījumā ar iesnieguma autoru konfliktsituācija ir jau sen. Uz vienu viņa iesniegumu kopā ar pašvaldību esam atbildējuši, bet tā iznācis, ka uz pēdējiem iesniegumiem rakstiski neesam atbildējuši, kaut gan ar šo cilvēku esam konfliktsituāciju esam noskaidrojuši. Tuvākajās dienās nosūtīsim arī rakstiskas atbildes. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas (RAPLM) Juridiskā departamenta vecākais konsultants Arvīds Pīlēģis:— Pašvaldības iestādei uz rakstisku iesniegumu bija jāsniedz rakstiska atbilde. Ja tas nav izdarīts, tad iesnieguma sniedzējs var vērsties RAPLM ar iesniegumu par iespējamiem pārkāpumiem pašvaldības uzņēmuma darbībā. Ja ministrijas darbinieki konstatēs pārkāpumu, pašvaldībai tas būs jānovērš. Rakstisku iesniegumu var nosūtīt pa pastu vai elektroniski ministrijas mājaslapā norādītajā adresē.Protams, iedzīvotājs var vērsties arī rajona administratīvajā tiesā ar iesniegumu izvērtēt pašvaldības faktisko rīcību. Par to, ka Kokneses pašvaldības uzņēmumā nav nekādas kārtības saziņā ar iedzīvotājiem, “Staburags” pārliecinājās ar kādas pedantiski kārtīgas koknesietes palīdzību. Viņa šim uzņēmumam ierakstītu vēstuli nosūtījusi jau 2007. gada (!) 23. oktobrī un atbildi gaida joprojām… Saglabāta arī pastā izsniegtā kvīts. 

Staburags.lv bloku ikona Komentāri