“Staburags” jau rakstīja, ka no 1. marta valsts SIA “Autotransporta direkcija” slēdza virkni autobusu reisu posmā Rīga — Aizkraukle un Aizkraukle — Rīga. Izmaiņu dēļ no Klidziņas (pietura “Skrīveri”) un Zemkopības institūta ir nepietiekama sabiedriskā transporta satiksme ar Rīgu un Aizkraukli. Gandrīz 100 skrīveriešu pauda savu neapmierinātību vēstulē Autotransporta direkcijai.
Parakstu vākšanas iniciatore Benita Bimbere šajās dienās saņēma atbildi no Autotransporta direkcijas. Tajā norādīts, ka, piemēram, no Skrīveriem līdz Rīgai un atpakaļ satiksmi katru dienu nodrošina 10 starppilsētu autobusu reisu. Skrīveriete nenoliedz, ka garām Klidziņai tiešām brauc daudz autobusu, taču tikai reti kuram te ir paredzēta pietura. Turklāt nav neviena autobusu sarak-sta, lai zinātu, kuri autobusi un kad te pietur. To pārbaudē secinājusi arī Autotransporta direkcija — pieturvietā “Skrīveri” novietots tikai a. s. “Nordeka” apkalpoto reģionālo starppilsētu nozīmes mar-šrutu autobusu kustības saraksts. “Esam atkārtoti lūguši arī citus pārvadātājus laikus pieturvietā izvietot informāciju ar aktuālajiem autobusu kustības sarakstiem,” rakstīts vēstulē. Taču pasažieriem no šādas atbildes ne silts, ne auksts. Kam tad vispār autobusi domāti, ja nav zināms, kad tie kursē? Ne visiem mājās ir internets, lai reisu laikus uzzinātu mājaslapā 1188.lv, kā tas norādīts vēstulē. Skrīveriete arī pastāstīja, ka, braucot no Aizkraukles līdz Klidziņai, vairākos starppilsētu autobusos biļete jāpērk līdz Dzelmēm.
Autobusu reisus slēdza, ņemot vērā Valsts kontroles ieteikumu nodrošināt dzelzceļa prioritāti un novērst nelietderīgu valsts līdzekļu izmantošanu. Vēstulē norādīts, ka posmā Skrīveri — Rīga un Rīga — Skrīveri katru dienu ir 18 vilcienu reisu. Taču, lai, piemēram, pie Klidziņas dzīvojošais nokļūtu uz agro rīta vilcienu, viņam četri kilometri līdz stacijai jāmēro kājām.
Viss liecina, ka pārmaiņas veiktas tikai ķeksīša dēļ, bet ne pasažieru ērtībām.