No šodienas, 1. jūlija, Aizkraukles reģionā autobusu satiksme jānodrošina akciju sabiedrībai “Liepājas autobusu parks”, kas uzvarēja konkursā par pasažieru pārvadājumiem. Autotransporta direkciju jauno pārvadātāju izvēlējās konkursā pagājušajā gadā.
Šodien laikrakstam zvanīja Gaida Kļaviņa no Rīteriem un informēja, ka nekursēja autobuss Pļaviņas—Aizkraukle, kuram pulksten 7 bija jāizbrauc no Pļaviņām. “Gaidīju autobusu Rīteru autobusu pieturā līdz pulksten 7.50, taču autobusa nebija, bet man noteikti laikā vajadzēja paspēt uz darbu Aizkrauklē,” viņa stāsta. “Zvanīju “Liepājas autobusu parka” dispečeram, taču neviens neatbildēja. Devos mājās un lūdzu vīram, lai aizved uz darbu Aizkrauklē. Kas mums atmaksās degvielas izdevumus? Pa ceļam redzējām, ka pieturās autobusu gaida daudzi cilvēki. Domāju, ka vispirms vajadzēja visu sakārtot, lai satiksme netiktu traucēta. Cilvēkiem vakarā būs jātiek mājās no darba. Vai atkal nebūs autobusa?”
“Staburags” saņēma arī sūdzību, ka šorīt par 15 minūtēm kavējās autobuss no Aizkraukles pagasta uz Aizkraukli. Autobusam bija jābūt pulksten 7.40, taču tas pienāca pulksten 7.55. Autobusu gaidīja ap 10 pasažieru, tajā skaitā cilvēki, kuriem laikā bija jāpaspēj uz darbu.
“Liepājas autobusu parka” mājaslapā http://www.lap.lv/lv/kontakti šorīt bija lasāma informācija: “Bezmaksas tālrunis Aizkraukle: 800 000 06”. Kad “Staburags” zvanīja uz šo numuru, automātiskajā atbildētājā skanēja balss, kas vēstīja — jūs esat piezvanījis uz SIA “Rēzeknes gaļas kombināts” tālruni atsauksmēm un ierosinājumiem. “Staburags” piezvanīja pa tālruni, kas norādīts Ogrei, un atbildēja kāda cita uzņēmuma pārstāve, kura informēja — mājaslapā ievietots nepareizs tālruņa numurs, kļūda vienā ciparā, bet tagad esot izlabots. “Staburags” pārbaudīja, ir izlabots gan Ogrei, gan Aizkrauklei domātais tālruņa numurs, un tagad aizkrauklieši var zvanīt pa tālruni 80700006.
Reklāma