Piektdiena, 15. augusts
Zenta, Dzelde, Zelda
weather-icon
+14° C, vējš 1.33 m/s, D-DA vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

"Sadales tīkls" ievieš saīsinātus klientu servisa tālruņu numurus

Lai atvieglotu iedzīvotājiem komunikāciju ar AS “Sadales tīkls” gadījumos, kad ir traucēta elektroapgāde, “Sadales tīkls” ir ieviesis četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus, un turpmāk jautājumos par elektroapgādi klienti tiek aicināti zvanīt pa bezmaksas informatīvo tālruni 8403, bet elektrotīkla bojājumus pieteikt, zvanot pa tālruni 8404.

Uzņēmumā aģentūru LETA informēja, ka patlaban klienti saziņai ar “Sadales tīklu” izmanto informatīvo bezmaksas klientu servisa tālruni 80 200 403 un elektroapgādes traucējumus piesaka, zvanot pa tālruņa numuru 80 200 404, taču turpmāk komunikācijai klienti ir aicināti izmantot saīsinātos četrzīmju tālruņa numurus 8403 un 8404.

Jaunie tālruņa numuri izveidoti klientu ērtībām, jo tos ir vieglāk atcerēties un ievadīt, kas ir būtiski gadījumos, kad ir konstatēts elektrotīkla bojājums vai bīstama situācija elektrotīkla tuvumā. Arī turpmāk zvani “Sadales tīkla” klientu servisam būs bez maksas, un esošie astoņzīmju tālruņu numuri paralēli jaunajiem četrzīmju numuriem darbosies vēl trīs gadus.

“Pērn “Sadales tīkla” klientu portāla apmeklējumu skaits pārsniedza 310 000 un klientu servisa atbildēto zvanu skaits bija 580 000, tādēļ “Sadales tīkls” turpina sadarboties gan ar elektroenerģijas tirgotājiem, gan rūpīgi izvērtē iespējas, kā uzlabot un pilnveidot klientu apkalpošanu. Četrzīmju telefona numuru ieviešana ir vēl viens solis, lai savstarpējā komunikācija ar klientiem būtu vienkāršāka un operatīvāka,” skaidroja “Sadales tīkla” Klientu vadības direktors Imants Krūmiņš.

Informāciju par plānotajiem un neplānotajiem elektroapgādes pārtraukumiem, plānoto elektroenerģijas skaitītāja maiņu un gadījumos, kad elektroenerģijas skaitītājs tiek atslēgts vai pieslēgts, uzņēmuma klienti operatīvi saņem pa mobilo tālruni nosūtītā īsziņā vai e-pasta vēstulē, savukārt ar klientiem, kuri savu kontaktinformāciju nav norādījuši, “Sadales tīkls” sazinās, sūtot vēstules pa pastu.

Klienti, kuri nesaņem operatīvos paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot informāciju e-pastā “st@sadalestikls.lv”, zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 8403, kā arī saziņai ar “Sadales tīklu” izmantot sociālos tīklus.

“Sadales tīkls” ir elektrotīkla uzturētājs un attīstītājs Latvijā, kas nodrošina elektroenerģijas piegādi vairāk nekā vienam miljonam klientu objektu visā Latvijas teritorijā, tā elektroenerģijas sadales tīklu kopgarums ir gandrīz 95 000 kilometri.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri