Putras mēnesī, oktobrī, “Herkuless”,
“Paēdušai Latvijai” un “top!” aicina visus iedzīvotājus
iesaistīties labdarības akcijā, lai iepazītu graudaugus, putras
un palīdzētu ziedot produkciju pārtikas paku sagatavošanai.
Labdarības akcija “Atklāj putru ar
“Herkuless”” fotokonkursa veidā norisināsies AS “Rīgas
Dzirnavnieks” zīmola “Herkuless” sociālā medija “Facebook”
lapā no 1. līdz 25. oktobrim. Ikviens ir aicināts iesaistīties un
iesūtīt savas mīļākās putras foto ar īsu aprakstu par
sastāvdaļām un to, kādēļ tieši šī recepte viņam ir īpaša.
Par katru iesūtīto bildi “Rīgas Dzirnavnieks” ziedos vienu
kilogramu produkcijas labdarībai – pārtikas bankai “Paēdušai
Latvijai”.
“Mums ir patiess prieks piedalīties
šajā labdarības kampaņā, kas palīdzēs bagātināt pārtikas
pakas. Nozīme ir ikvienam produktam, taču tieši graudaugi noder
ikvienā virtuvē, tie ir uzturvielām bagāti un pielietojami
dažādos veidos,” norāda Latvijas Samariešu apvienības projekta
“Paēdušai Latvijai” vadītāja Agita Kraukle.
Fotoattēlus “Herkuless” profilam
“Facebook” platformā privātas ziņas veidā aicinām iesūtīt
no 1. līdz 17. oktobrim, bet jau 18. oktobrī visi saņemtie putru
foto ar aprakstiem būs publicēti “Herkuless” “Facebook”
lapas sadaļā “Atklāj putru ar “Herkuless””! No 18. līdz
24. oktobrim ikviens varēs putru fotogrāfijas aplūkot, balsot par
tām, komentēt un dalīties.
Savukārt 25. oktobrī noteiks, cik
kilogramu “Herkuless” gardumu nonāks pārtikas bankā “Paēdušai
Latvijai”. Tāpat arī noskaidros to putras fotogrāfiju, kas būs
ieguvusi visvairāk balsu ar reakcijām, komentāriem un dalīšanās
reizēm. Uzvarētājs saņems bagātīgu produktu grozu no
“Herkuless” un 100 eiro dāvanu karti no kampaņas atbalstītājiem
– veikalu tīkla “top!”!
“Oktobris jau deviņus gadus zīmolam
“Herkuless ir īpašs mēnesis, kad svinam Starptautisko Putras
dienu un izglītojam sabiedrību, informējot par vērtīgo graudaugu
produktos. Šogad esošā situācija valstī mūs ir iedvesmojusi
pārcelt aktivitātes digitālā vidē. Tas savukārt ļauj aptvert
plašāku auditoriju, un mūsu labdarības kampaņā varēs
iesaistīties ikviens Latvijas iedzīvotājs, uzzinot ko jaunu un
vienlaikus paveicot labu darbu,” stāsta “Rīgas Dzirnavnieks”
pārdošanas un loģistikas direktore Iveta Švarce.