Šā gada 1.jūlijā AS “Latvenergo” kopējā klientu parāda summa par patērēto elektroenerģiju ir aptuveni astoņi miljoni latu, no kuriem gandrīz 80% veido juridisko klientu kavētie maksājumi.
Kā informēja “Latvenergo” Ārējās komunikācijas daļas projektu vadītāja Ilvija Līvmane, kopumā pašlaik 1,5% no visiem “Latvenergo” klientiem ir kavējuši rēķinu apmaksu.
Izprotot kopējo ekonomisko situāciju, “Latvenergo” parāda gadījumā iespēju robežās mēģina panākt abpusēji pieņemamu parāda atmaksas grafiku, lai būtu iespējams turpināt pakalpojuma sniegšanu.
Kā ziņots, pagājušā gada beigās kopējie “Latvenergo” klientu parādi par elektroenerģiju bija pieauguši līdz 2,7 miljoniem latu.
Iepriekšējā gada laikā nemaksātāju skaits krasi palielinājies, radot uzņēmumam ievērojamu investīcijām paredzēto līdzekļu trūkumu.