Sešiem dziedātājiem "Klusie ūdeņi" kļūst par satraucošu debiju uz skatuves
09:3416.03.2023
Ginta Grincēviča
572
Dalies:
Neprofesionālo dziedātāju konkurss “Klusie ūdeņi” pirmo reizi notika pirms 25 gadiem, taču šī bija 23. reize, kad uz skatuves kāpa dziedātgribētāji. Pandēmijas dēļ konkurss divus gadus nenotika.
Šogad skatītāji baudīja 16 priekšnesumus. Starp neprofesionālajiem dziedātājiem bija gan Aizkraukles novada dalībnieki, gan arī dziedātāji no citām Latvijas pilsētām. Dažiem dalība konkursā ir kļuvusi par mīļu tradīciju, sešiem tā bija satraucoša debija.
Konkursu atklāj “Kluso ūdeņu” veterāns
Kā ierasts, pasākumu atklāja aizvadītā gada uzvarētājs — Dmitrijs Titovičs ar “Mēmo dziesmu”. No šī gada dalībniekiem pirmais uz skatuves kāpa konkursa veterāns Oskars Zviedris. Viņš “Klusajos ūdeņos” piedalījies vismaz 20 reižu. “Laikam vieglāk būtu saskaitīt gadus, kuros neesmu piedalījies “Klusajos ūdeņos”. Izlaidis esmu trīs gadus. Pirmo reizi uz konkursa skatuves kāpu, kad man bija 19 gadu. Dziesmas, ko izpildu, lielākoties izvēlos atkarībā no tā brīža noskaņojuma. Man visvairāk patīk izpildīt tieši aktīvas, jautras dziesmas. No dabas esmu atraktīvs, kas izpaužas, arī esot uz skatuves. “Klusajos ūdeņos” vieglāk ir dziedāt vienam no pirmajiem, lai nav satraukumā jāgaida sava kārta. Nodziedot parādās atvieglojums, un varu baudīt atlikušo koncertu. “Klusajos ūdeņos” jūtos kā pusprofesionālis, ar draugiem smejamies, ka jāizcīna pirmā vieta un tad jāmet miers. Līdz šim divas reizes esmu ieguvis trešo vietu, vienu reizi — otro vietu. Dziedāšana ir mana sirdslieta! Kopš 1998. gada dziedu korī un ansamblī. Viss sākās ar sākumskolas ansambli, pēc tam skolas kori, sekoja Aizkraukles novada vidusskolas koris “De Cantare”, šobrīd — jauktais koris “Aizkraukle”,” stāsta Oskars Zviedris.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.