Medijiem, kas ir “Orkla Latvija”, stāstīja Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore, Dana Smorocka, Inovāciju un ilgtspējas departamenta direktore, Edgars Kapteinis, inovāciju tehnologs, un Maija Luksa, Kvalitātes departamenta vadītāja.
Drīz arī cepumus un vafeles gatavos Ādažos
“Orkla” grupa ir plaša patēriņa zīmolpreču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums Skandināvijas valstīs un Baltijā, kā arī daļēji Centrāleiropā. Pārstāvniecība ir arī Indijā. Grupai ir vairāk nekā 100 ražotņu, un tajās strādā vairāk nekā 21 tūkstotis darbinieku. Grupā apvienoti 300 dažādi zīmoli. “Orkla” vēsture sākās pirms vairāk nekā 300 gadiem. Latvijā “Orkla” ienāca 2004. gadā, kad iegādājās zīmolu “Spilva”. Lielākais darījums Latvijā — 2014. gadā, iegādājoties “NP Foods”, kurā toreiz bija “Laima”, “Staburadze”, “Selga” u. c. Uzņēmums Latvijā pārstāv arī Igaunijā labi zināmo saldumu zīmolu “Kalev”.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Staburags.lv abonementu:
"Staburags.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Staburags.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Staburags.lv kontā.
Reklāma