Ceturtdiena, 18. septembris
Liesma, Elita, Alita
weather-icon
+11° C, vējš 0.45 m/s, R-DR vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Ziņas no Lattelekom

Ērtākais ceļš uz labāko izvēli. Ir jau maijs, un šoreiz lasītājus informējam par iespējām pasūtīt telekomunikāciju pakalpojumus un vairāk uzzināt par uzņēmumu “Lattelekom”.

Ērtākais ceļš uz labāko izvēli
Ir jau maijs, un šoreiz lasītājus informējam par iespējām pasūtīt telekomunikāciju pakalpojumus un vairāk uzzināt par uzņēmumu “Lattelekom”. Rīkojam konkursu, kurā aicinām piedalīties visus interesentus. “Lattelekom” klienti, kas savlaicīgi un godprātīgi veic maksājumus par pakalpojumiem, arī maijā saņems balvas.
Konkurss! Balvas! Pārsteigumi!
Aicinām piedalīties interesantā konkursā, kurā nekas nav jākrāj, jāmin vai jāizgudro. Noteikumi ir ļoti vienkārši — jums tikai jāatceras kāds interesants atgadījums, kas saistīts ar tālruņa lietošanu, jāuzraksta tas (vēlamais apjoms — līdz vienai lappusei), jāieliek aploksnē, uz kuras uzrakstīts jūsu vārds, uzvārds, tālruņa numurs un norāde “Lattelekom” konkurss”, un līdz 19. maijam jānogādā tuvākajam “Lattelekom” tirdzniecības partnerim vai jānosūta pa pastu: Audēju ielā 15 Rīgā LV — 1050. Tuvākie tirdzniecības partneri Aizkrauklē — SIA “Aka” Kalna ielā 17.
Interesantāko stāstu autori saņems pārsteiguma balvas.
Izlozē balvas “Lattelekom” klientiem
Turpinām apbalvot par veiksmīgu sadarbību mūsu godprātīgākos klientus. Šoreiz veicināšanas balvu — 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai 3 mēnešiem — saņems trīs Aizkraukles rajona iedzīvotāji: Albīna Dulova Spīdolas ielā Aizkrauklē, Zoja Klaucāne Raiņa ielā Pļaviņās, Inta Majore Vērenes ielā Koknesē.
Kur pasūtīt “Lattelekom” pakalpojumus?
“Lattelekom” piedāvā vairākas iespējas, kā iegūt plašāku informāciju par “Lattelekom” pakalpojumiem un kā šos pakalpojumus pasūtīt.
Viens no veidiem — doties pie “Lattelekom” tirdzniecības partneriem. Tie ir tirdzniecības uzņēmumi visā Latvijā, kas galvenokārt nodarbojas ar datortehnikas un tālruņa aparātu tirdzniecību un apkalpošanu. Pie mūsu tirdzniecības partneriem iespējams saņemt konsultācijas par “Lattelekom” sniegtajiem pakalpojumiem un tos pasūtīt, kā arī saņemt informatīvos materiālus, kas izvietoti “Lattelekom” stendā.
Pašā Rīgas centrā, Audēju ielā 15, ir “Lattelekom” Klientu apkalpošanas centrs, kurā jūs varat ne tikai pasūtīt pakalpojumus un noskaidrot nepieciešamo informāciju, bet arī bez maksas saņemt tālruņa katalogus un informatīvos materiālus par “Lattelekom” pakalpojumiem. Klientu apkalpošanas centrā ir iespēja arī izmēģināt “Mājas DSL” pastāvīgo interneta pieslēgumu un iepazīt jauno pakalpojumu “Mājas ISDN”, kas ir droša, ātra un kvalitatīva tālruņa līnija ar vairākām papildu iespējām. Ar “Lattelekom” pakalpojumu konsultantu palīdzību klienti var pārbaudīt šos pakalpojumus darbībā un saņemt profesionālu skaidrojumu par citiem “Lattelekom” pakalpojumiem.
Savukārt, bez maksas piezvanot “Lattelekom” Klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni 8008040 jebkurā laikā, jūs vienmēr saņemsiet profesionālu un izsmeļošu skaidrojumu par visiem jautājumiem, kas saistīti ar “Lattelekom” pakalpojumiem. Zvanot pa šo tālruni, varat pasūtīt pakalpojumus, noskaidrot informāciju par pakalpojumu tarifiem, rēķiniem, dažādām “Lattelekom” akcijām un citus jautājumus.
Šāds apkalpošanas veids ir ērts un vienkāršs, turklāt ekonomēs jūsu laiku un līdzekļus. Par Klientu apkalpošanas dienesta popularitāti liecina arī lielais zvanītāju skaits — dienā operatori atbild apmēram uz 4000 zvanu.
“Lattelekom” Klientu apkalpošanas dienests izveidots 1997. gadā un ir viens no modernākajiem Baltijas valstīs. Šobrīd Klientu apkalpošanas dienestā nodarbināti 110 operatoru, kas strādā Rēzeknē, Cēsīs un Liepājā. Iegūt informāciju var gan latviešu, gan krievu, gan angļu valodā. Operatori darbā izmanto vienotu sistēmu, ar kuras palīdzību iespējams uzzināt, kādus pakalpojumus jūs izmantojat, kā arī operatīvi reģistrēt jūsu pieteikumus. Savienojums ar operatoru jāgaida apmēram 10 sekunžu, bet ir dienas, kad laikā no pulksten 9 līdz 12 būs jāgaida ilgāk. Ja jūsu jautājums ir sarežģīts, operatoram nepieciešams ilgāks laiks, lai to atrisinātu, bet, ja jūs nevēlaties gaidīt, operators var jums piezvanīt vēlāk. Arī “Lattelekom” montieri, kas ierodas ierīkot pakalpojumu vai novērst bojājumu, var sniegt kompetentas atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar “Lattelekom” pakalpojumiem. Šie darbinieki labi pārzina vietējo situāciju un “Lattelekom” tīkla tehniskās iespējas, tāpēc viņi ieteiks tieši jūsu vajadzībām piemērotāko pakalpojumu un pieņems pakalpojuma pasūtījumu. Tie, kas sērfo internetā, vienmēr laipni aicināti apmeklēt mūsu mājaslapu www.lattelekom.lv Te jūs varat izlasīt gan pastāvīgo informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem, gan uzzināt jaunāko informāciju par “Lattelekom” akcijām, konkursiem un citus jaunus faktus. Izmantojot “Lattelekom” mājaslapu, ir iespēja pakalpojumu arī pasūtīt.
Aptauja
Klāt aptaujas akcijas “Pavasaris nāk ar balvām” rezultātu apkopošanas laiks, un pavisam drīz jūs uzzināsiet laimīgo uzvarētāju vārdus. Meklējiet tos jūnija pirmajā numurā laikrakstos “Diena” un “Čas”.
Uz tikšanos nākamajā mēnesī!
Jūsu “Lattelekom”

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.