Viesturs, viesu nama “Samata” darbinieks — Manuprāt, nē.
Viesturs, viesu nama “Samata” darbinieks
— Manuprāt, nē. Lai gan tas būtu jādara Akcizēto preču pārvaldei. Parasti degvielu iepildu Sērenes pagasta “Kalngalos”, jo tas ir pa ceļam. Rīgā var dabūt arī kvalitatīvu degvielu, taču tik tālu braukt ir neizdevīgi. Tā nu klientam izvēles nav — jāņem tas, ko dod. Kāda var būt kvalitāte? Atved, teiksim, 76. benzīnu, pieber attiecīgu pulveri un pārdod kā 95. vai 98. Atšķiras tikai cena.
Anatolijs, servisa strādnieks
— Kas tad šo baudīs? Varbūt kāds par to naudu arī saņem, bet reālas pārbaudes diez vai notiek. Ik dienu redzu, ko nozīmē nekvalitatīva degviela. Filtri jāmaina arvien biežāk. Tas, kas tur sakrājas, rāda, cik daudz dažādu piejaukumu bijis. Es savai personiskajai automašīnai cenšos atvest benzīnu no Rīgas, vismaz kaut kāda garantija, ka auto laiciņu ripos.
Pauls Vizbelis, Aizkraukles rajona autotransporta uzņēmuma direktors
— Kvalitāte ir bēdīga. “Dienas Bizness” par to jau rakstīja. Tagad ir tā: kādu degvielu vajag, tādu sajauks. Kaut arī dažāda marka un cena, patiesībā atšķirības nav nekādas. Mēs savām vecākajām mašīnām, kooperējoties ar jēkabpiliešiem, izmantojam degvielu no Krievijas, bet jaunajiem autobusiem cenšamies iepildīt degvielu “Shell” “tankos” tikai ārzemēs. Latvijā nekvalitatīvā degviela jau sāk kļūt bīstama. Mana kolēģa motorzāģim “Husqvarna” nupat degvielas tvertne gandrīz izkususi. Ja tā turpināsies, tāds benzīns “saēdīs” arī automašīnu degvielas tvertnes.