Laura Ostvalde,
aizkraukliete
— Jā. Meita mācās 4. kasē, dēls apgūst 1. klases vielu. Kā strādājošai mammai man ir grūti visu apvienot. Pirmklasnieks nespēj viens pats tikt ar visu galā, grūtības sagādā pieslēgšanās tiešsaistes stundām. Sākumā bija ļoti grūti —
abi ar vīru bijām darbā, un dēlam bija sarežģījumi pieslēgties portālam. Tas nedarbojās, bērns nesaprot, kādēļ nesanāk pievienoties, tas bija pārdzīvojums gan viņam, gan mums, vecākiem. Mājasdarbus viņš pilda vakarā, kad kāds ir mājās. Viņš vēl nav tik patstāvīgs, lai tiktu ar visu galā pats. Esmu par to, lai bērni atgrieztos skolās kaut vai maskās, dalītās plūsmās vai kā citādi. Meita ir patstāvīga, viņa zina, kā tas ir mācīties. Viņa vēlas satikt skolotājus, draugus un vienkārši atgriezties skolā. Dēlam nav šīs pieredzes, viņš nepaguva saprast, kas tad īsti ir skola.
Krista Cedere
no Skrīveriem
— Manai pirmklasniecei ļoti patika skola pirmajā semestrī. Noteikti būtu ar mieru laist, jo citādi ir izplūdusi mācīšanās, brīvlaika situācija. Grūtāk sakoncentrēties, ka tomēr tā ir attālinātā mācību stunda, lai arī pašas istabā. Meita pārdzīvo, ka nesatiek klasesbiedrus. Žēl, ka nenotiek socializēšanās ar vienaudžiem. Pašlaik abi ar vīru pamīšus esam mājās. Pati varu strādāt attālināti. Papildus skolai mums ir arī mūzikas skola. Meita solfedžo mācās pēc skolotājas iesūtītajiem video, un klavieru stunda ir tiešsaistē ar skolotāju. Cepuri nost mazajiem skolniekiem, kā arī pasniedzējiem, arī viņiem šis ir jauns mācīšanas modelis. Mūsu gadījumā skolotāji tiešām cenšas visu apguves procesu vadīt maksimāli efektīvi. Man patīk, ka jāievēro disciplīna — mācību stundas laikā brokastis neēst, nepārtraukt citus klasesbiedrus “Zoom”, mājasdarbus iesūtīt laikus. Ceram, ka aprīlī skola klātienē atsāksies.
